Mazda3 Crystal bela Pearl Mica

Dobar junski zaokret za Mazdu

Mazda je u junu u Srbiji i Crnoj Gori dostigla prodajnu cifru od ukupno 68 vozila, što predstavlja porast od 113% u odnosu na isti period prošle godine (32). Sa dobrim junskim rezultatima, Mazda je u ovom trenutku osvojila oko dva odsto tržišnog udela.

Najbolje prodavani model u junu je Mazda3 sa 18 prodatih jednica, slede je Mazda2, Mazda6 i CX- 7sa po 15 prodatih vozila, a ovogodišnji junski prodajni rezultati za skoro celu gamu proizvoda su daleko nadmašili one iz istog perioda prošle godine.

Povezana vest:  Sasvim novi Pentastar V - 6 motor Chrysler Grupacije poboljšava fleksibilnost celokupne pogonske gru

-Nije lako dostići ovakve rezultate u ovim okolnostima, koje su, kao što svi znamo, vrlo teške – izjavio je Veljko Stojanović, generalni direktor kompanije Mazda Srbija i Crna Gora.

-Činjenica je da je Mazda brend koji uživa sve veću popularnost na tržištu zbog svog kvaliteta i pouzdanosti. Sigurni smo da bi u trenutku poboljšanja opšte ekonomske situacije bilo sasvim jasno da Mazda kao brend ima ogroman potencijal u Srbiji i Crnoj Gori. Do tada, nastavljamo da razvijamo SKYACTIV tehnologiju na globalnom nivou, proizvodimo kvalitetne modele izuzetnog dizajna i voznih karakteristika, i čekamo bolja vremena spremni.

Povezana vest:  Opel u Birmingemu: Svetska premijera novog Vivara i Movana