ChevroletSpark

Novi modeli uz rast prodaje i udela na 15 evropskih tržišta

Chevrolet Europa prodao je između januara  i juna 2011. ukupno 251.820* automobila, što je povećanje od 18.615 automobila – ili 8% – u odnosu na isti period prošle godine (H1 2010.: 233.205 automobila). Chevroletov rast prodaje veći je od onoga u branši, koji iznosi 6%. Chevroletov udeo na evropskom tržištu iznosi 2,4% na temelju prodaje i povećanja udela u 15 evropskih zemalja.

„Sa novim Orlandom, Captivom peterovratnom i limuzinom Aveo,u prodajnim salonima su se pojavila još četiri nova automobila, uključujući i električno vozilo Volt, koji će se uskoro naći u prodaji,  vjerujemo da će sve više evropskih kupaca uvideti da Chevrolet nudi izvrsnu vrednost i priliku“, rekao je Wayne Brannon, čovek na čelu Chevroletovih evropskih operacija. „Što može biti bolje za pravi ulazak u drugo stoljeće postojanja od predstavljanja sedam novih uzbudljivih modela u našoj jubilarnoj godini. Od Sparka do Corvette i od Volta do Camara, ulazimo na nove segmente i postajemo sve važniji igrač na čitavom tržištu“, dodao je Brannon.

Povezana vest:  Laka, lakša – nova Opel Astra

U prvoj polovini 2011. godine Chevrolet je zabeležio posebno jak rast prodaje u Rusiji, Nemačkoj, Turskoj, Francuskoj, Danskoj, Austriji i Hrvatskoj. U Rusiji je Chevrolet ponovno najprodavaniji strani brand sa tržišnim udelom od 6,5%.

Chevroletovo najbolje prodavano vozilo u prvih šest meseci 2011. bio je automobil iz segmenta minija – Spark, koji  je prodan u  59.358. Chevrolet je zadržao svoj udeo u tom evropskom segmentu na 8% te je četvrti po prodaji.

Aveo je pre izlaska nove generacije prodan u 44.114 primeraka. Sada se u prodajnim salonima nalazi  se novi Aveo, a novi 1.3 turbo dizelski motor koji emituje manje od 100 g ugljeno dioksida po kilometru biće predstavljen uskoro na putevima.

Povezana vest:  Bela i srebrna - najpopularnije boje automobila u 2012.

Chevroletova limuzina Cruze, koju je Autobest proglasio automobilom godine 2010. je dobila EuroNCAP-ovih pet zvezdica za sigurnost, prodala se u 36.317 primeraka i ostala je vodeća na tržištu u mnogim državama. Još uvek Chevroletov globalno najprodavaniji model, a očekuje se da će prodaja i dalje rasti, tim više što će se krajem leta u prodajnim salonima naći i sportska peterovratna varijanta.

U drugom kvartalu 2011. godine Chevrolet je u Evropi prodao 142.711 automobila što je

14.906 vozila više – ili 11,6% – u poredjenju sa istim  2010. godine. Istovremno je ostvaren tržišni udeo od 2,7%. Najbolji Chevroletovi prodajni rezultati svih vremena za drugi kvartal ostvareni su u Austriji, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Danskoj, Poljskoj, Sloveniji i Turskoj.

Povezana vest:  Opel Monza koncept: Naša vizija Opelove budućnosti

U junu 2011. Chevrolet je prodao 49.622 automobila u Evropi što predstavlja povećanje od 5.118 vozila – ili 11,5% – u odnosu na jun 2010. te iznosi 2,5% udela na tržištu.

Top 5 tržišta u 1. polovici 2011. po rastu

Prodaja siječanj – lipanj 2011.

Usporedba u odnosu na količinu u 2010.

Usporedba s 2010. u postotku

Tržišni udio

Rusija

81.528

+28.518

+54%

6.5%

Njemačka

15.077

+4.100

+23%

0.9%

Francuska

13.319

+2.633

+25%

0.9%

Turska

10.321

+4.031

+64%

2.3%

Danska

5.705

+2.571

+82%

5.9%

Prethodna Chevroletova prodaja 2004. – 2011.

Godina

Komada

Rast

Tržišni udio

2004.

251.121

+55%

1.2%

2005.

295.247

+18%

1.4%

2006.

341.737

+16%

1.6%

2007.

457.224

+34%

2.0%

2008.

506.433

+11%

2.3%

2009.

425.874

-15%

2.3%

2010.

477.194

+12%

2.5%

H1 2011.

251.820

+8%*

2.4%