Ivan Kekic

Opel nastavlja svoj uspeh na tržištu

Opel je značajno uvećao prodaju u Evropi u prvoj polovini 2011. godine u odnosu na isti period prošle godine. U prvih šest meseci ove godine, prodaja vozila je porasla za više od 50.000 jedinica, ili za 8.2 odsto. Tokom ovog perioda, tržišno učešće je poraslo na 6.4 odsto sa 6.2 odsto u istom perodu prošle godine. Ukupno, od januara 2011. do juna 2011. kompanija je prodala oko 659.000 vozila širom Evrope. Opel i njegov britanski partnerski brend Vauxhall su uspeli da uvećaju učešće na 19 od 27 evropskih tržišta.

Povezana vest:  Novi 308 SW - novo lice Peugeot-a

U junu, Opel/Vauxhall je ostvario evropsko tržišno učešće od 6.8 odsto (oko 125.000 jedinica vozila), što ujedno predstavlja i najveće mesečno učešće ove godine. Drugi kvartal ove godine predstavlja treći uzastopni kvartal koji beleži rast u odnosu na iste kvartale prošle godine. Ista situacija je i na srpskom tržištu gde je postignuto najveće mesečno učešće od 8.05 odsto (u junu prošle godine 7.8 odsto).

Meriva i Astra Sports Tourer su u većini evropskih zemalja posebno uspešni modeli, s obzirom na to da oba vozila predstavljaju lidere u svojim segmentima. Zbog velike potražnje, Opel je uveo dodatne mesečne smene u fabrikama, a u fabrici u Riselshajmu  gde se proizvodi Insignia skratio letnji odmor. Zbog velikog broja primljenih porudžbina za  Astru i Insigniju, Opel je uvećao proizvodnju dizel motora u Kaiserslautern-u sa 180.000 na 250.000 jedinica. U Srbiji je značajno povećana prodaja Opel Corse koja je dostigla drugo mesto u svom segmentu kada su u pitanju uvezena vozila.

Povezana vest:  Svetska premijera Citroena DS5

“Veoma smo zadovoljni postignutim rezultatima od početka 2011.godine. Naša Meriva, Corsa, Astra Classic su u svojim segmentima među prvih pet najprodavanijih modela, a prodaja Insignije nastavlja da raste u njenoj trećoj godini na tržištu”, navodi Ivan Kekic, Direktor Opela za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju, Albaniju i Bugarsku. “Nova Zafira Tourer i Astra GTC će biti lansirane na jesen ove godine. Sa Amperom, prvim električnim automobilom koji je pogodan za svakodnevnu upotrebu, stvorićemo potpuno novi segment na tržištu automobila. Ovo je, siguran sam,  odlična osnova za nastavak rasta”

Povezana vest:  Najbolje smo ostavili za kraj – velika decembarska akcija Autoprometa!