Piaggio_MP3_LT_25_1Upoznajte skuter PIAGGIO MP3 LT

Piaggio MP3 LT, prvi skuter “preko 125” koji možete da vozite ako posedujete vozačku dozvolu „B“ kategorije, u motoru manjih dimenzija ima veći kapacitet – sa 250 na 300: čak i najmanji skuter iz LT porodice ima veći obrtni momenat pri malim brzinama i pristup autoputevima i kružnim putevima. Sofisticirani sistem Ride By Wire potom osigurava veću prilagodljivost, brzinu i manju potrošnju. 
Zakrčeni saobraćaj u našim gradovima i metropolama znači da je sve više vremena potrebno za kretanje. Potom, postoji i problem parkiranja, uz restrikcije u pogledu saobraćaja koje propisuju savremene politike protiv zagađenja okoline i, na kraju, ali zasigurno ne i najmanje važno – poskupljenja benzina drastično povećavaju troškove privatnog transporta. 
Vrlo svesni ovih problema i uvek spremni da preuzmemo vođstvo u ponudi inovativnih rešenja prevoza, Piaggio s ponosom predstavlja MP3 LT, jedini skuter koji možete da vozite ako posedujete vozačku dozvolu. Danas je i najmanji u LT opsegu, 250, porastao na 300.
Novi kapacitet motora predstavlja veće olakšice u pogledu i performansa, sa većom pogonskom snagom pri manjim brzinama, i potrošnje, koja je optimizovana usvajanjem inovativnog Ride By Wire sistema elektronske kontrole gasa. MP3 LT 300 takođe nadmašuje propisana ograničenja koja se odnose na tip 250 da bi ostvario pun pristup kružnim i auto putevima. 
Pošto potiče iz revolucionarnog Piaggio MP3 opsega, MP3 LT zadržava sva napredna rešenja koja poseduju MP3 modeli, kao i bezbedne, zabavne karakteristike vožnje koje su ovaj prvi skuter na tri točka dovele do nesvakidašnjeg uspeha.  
Sa dva prednja točka, Piaggio MP3 postavio je nove standarde dinamičke stabilnosti, i nudi revolucionarno i novo iskustvo u vožnji. Prednji amortizer, sa nezavisno aktiviranim i iskošenim točkovima, pruža veću stabilnost u krivinama nego drugi skuteri. Pri brzini, čak i tokom vožnje iza drugih vozila, Piaggio MP3 LT drži put i uvek omogućava maksimalni performans obezbeđujući potpunu bezbednost. 
Piaggio_MP3_LT_250Prednosti trotočkaške revolucije mogu da se osete naročito na vlažnim putevima i ostalim uslovima vožnje koja se smatraju kritičnim za klasične dvotočkaše. Piaggio MP3 LT vozi kao i normalni skuter na dva točka, ali u gradu i centru grada on nudi bezbednost bez premca: može da savlada kaldrmu, neravne puteve, tramvajske šine i otvore na putu, što ranije nije moglo da se postigne stabilnošću oslanjanja na noge. 
Dimenzije kompaktnog maksi skutera u kombinaciji sa čudesnom agilnošću čine Piaggio MP3 LT potpuno prilagođenim centru grada, gde je parkiranje bezbedno i lako zahvaljujući elektro-hidrauličnom sistemu koji zaključava prednji amortizer i dopušta mu da stoji uspravno čak i bez stalka. 
Piaggio MP3 LT može se pohvaliti zadivljujuće kratkim razdaljinama kočenja koje se ne mogu uporediti ni sa čim u svetu skutera: zahvaljujući sistemu kočenja trostrukog diska i izuzetnom stisku koji pružaju dva prednja točka, zaustavna udaljenost je za 20% kraća od onih koje imaju klasični skuteri. Na putevima van grada, Piaggio MP3 LT zaista pokazuje od čega je sačinjen. Držanje puta, sigurnost u uglovima i ugao nagiba koji su nedostižni za klasične skutere garantuju ogromno uživanje u vožnji na brzim putevima. 
Piaggio_MP3_LT_250_2Piaggio MP3 LT je idealno rešenje za one koji već znaju kako je skuter odlično rešenje za potrebe kretanja u urbanim sredinama, ali koji nikada nisu iskoračili ka toj promeni jer ne poseduju dozvolu za vožnju motocikla: najzad, ogromna većina ljudi u ovoj situaciji ima rešenje. Zahvaljujući većem prednjem razmaku između sredine guma od 465 mm, Piaggio MP3 LT mogu da voze oni koji imaju klasičnu vozačku dozvolu čak iako je on opremljen moćnim motorima 300 i 400 koji nude daleko veće performanse od motora sa 125 cc koji su prethodno bile zabranjene za one sa vozačkom dozvolom. 
Piaggio MP3 LT odlikuje se elegantnim i osobenim stilom, karakterističnim za čitav MP3 opseg i koji je naglašen automobilski stilizovanom maskom, gde se takođe nalazi i dnevno svetlo, kvalitetno je ukrašen, sa plavim farovima i vetrobranom, naslonom za leđa i rukohvatom za putnika na zadnjem sedištu koji je blizu.
U toku sa novom klasom homologacije, inovativni MP3 LT je podešen pedalom za kočnicu i kombinavanim kočionim sistemom. On, međutim, takođe zadržava klasične prednje i zadnje upravljače ručica kočnice radi nivoa aktivne bezbednosti kojoj nema premca u svetu skutera. 
Piaggio MP3 LT dostupan je u dve veličine motora: 300 i 400. Oba motora su ultra-moderne, snažne ali ekološke četvorotaktne jedinice sa četiri ventila i tečnim hlađenjem, i prilagođeni su najstrožim evropskim ekološkim standardima emisije izduvnih gasova.
Performansa motora povećana je u opsegu srednje veličine, od 250 do 300, kako bi se povećali start i ubrzanje, suštinski kvaliteti za gradsku i turističku upotrebu. 
Kapacitet motora Quasar sa jednim cilindrom i četiri ventila, sa elektronskim ubrizgavanjem i tečnim hlađenjem, porastao je do 278 cc sa povećanim provrtom (sada 75 mm) i hodom (63 mm).
MP3 300 ie razlikuje se od modela 250 pošto njegov novi motor isporučuje veći obrtni momenat (24 Nm nasuprot 21) pri nižim brzinama motora (5,750 rpm u poređenju sa 6,500 za model 250). Na putu, ove brojke znače fleksibilnost i start od nižih brzina koje bilo koju rutu pretvaraju u vožnju zadovoljstva. Na ovaj način, sa svoji izuzetnim balansiranim performansom, MP3 300 ie se izdvaja od drugih modela i podjednako je savršen i za gradski saobraćaj i obilaske kratkog i srednjeg opsega. 
Piaggio_MP3_LT_250_3Potpuno novi 300 cc takođe može da se pohvali apsolutno impresivnom tehnološkom nenadmašivošću: upotrebom veoma napredne Ride by Wire tehnologije za elektronsko ubrzanje. Piaggio MP3 300 ie nema nikakvu mehaničku vezu između kontrole regulatora gasa i samog ventila koji je smešten u usisnoj cevi koja modulira količinu vazduha koja će se pomešati sa benzinom. Rezultat elektronske kontrole je optimizovana mešavina vazduha/goriva, koja utiče na tihu isporuku snage i stoga pospešuje komfor tokom vožnje, kao i nižu potrošnju i manju emisiju izduvnih gasova. 
Majstorski motor 400 je četvorotaktna jedinica sa četiri ventila i tečnim hlađenjem i elektronskim ubrizgavanjem goriva. Ovaj motor je vrhunski u LT opsegu sa pogonom od 34 bhp pri 7,500 rpm i 37.6 Nm obrtnog momenta pri 5,500 rpm.

Povezana vest:  Ženevska svetska premijera petorovratne verzije Cruze-a