Opel-Zafira-Tourer-270504-mediumOpel Zafira Tourer 147 kW/200 ks: Najmoćniji kompaktni monokeb

Sa 147 kW/200 ks, nova Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo je najmoćniji kompaktni monokeb na tražištu. Njegova impresivna snaga dolazi od visokoperformantne verzije Opelovog benzinskog motora srednje veličine nove generacije, sa direktnim ubizgavanjem. Nije samo njegova čista snaga, već i maksimalan obrtni moment, ono što čine da se novi Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo istakne: sa 300 Nm (preko overboost funkcije) sa opsegom od 1.700 do 4.700 opm, nudi 20 odsto veći obrtni moment od njegovih najvećih konkurenata u segmentu kompaktnih monokeb modela. Impresivan donji obrtni moment rezultuje velikim ubrzanjem i primernom elastičnošću. Karakteristike neprimetnog rada motora i veoma niskog nivoa buke i vibracija predstavljaju pravu snagu Opelovog visokokvalitetnog motora nove generacije. Vrhunska performantna verzija 1,6l SIDI Turbo motora je četvrti novi pogonski sistem koji je predstavljen u Zafira Toureru u poslednjih 12 meseci, i on upotpunjuje Opelov portfolio gospodara raznovrsnosti kao najsnažniji član porodice.
1,6l SIDI Turbo motor visokih performansi dolazi sa novim šestostepenim ručnim sistemom prenosa i nudi nesmetano i brzo menjanje brzina uz minimalan napor. Kombinacija njegovog novog visokoperformantnog motora i preciznijeg sistema prenosa dodatno pojačava privlačnost Opelovog kompaktnog prvoklasnog salona na točkovima. Visokosofisticirana adaptivna FlexRide tehnologija šasije je takođe ponuđena sa Zafira Tourer modelom od 147 kW/200 ks, kao i vrhunski pomoćni sistemi kao što je prednja kamera Opelovo oko (Opel Eye), upozorenje za bočnu slepu tačku i zadnja kamera. Pored toga, panoramska šoferšajbna i pokretni krov pretvaraju vožnju i putovanje u Zafira Toureru izvanredno prijatnim iskustvom.
„Naš najnoviji vrhunski dodatak porodici Zafira Tourer, 1.6l SIDI Turbo motor sa 147 kW/200 ks i 300 Nm maksimalnog obrtnog momenta postavlja nove standarde u ovom segmentu kompaktnih monokebova. Donosi dobitnu kombinaciju visokih performansi i konačnu udobnost definisanu sveobuhvatnom stabilnošću“, kaže izvršni direktor Opela, Dr Karl-Tomas Nojman.
Cene novog Zafira Tourer modela sa 1,6 SIDI Turbo motorom od 147 kW/200 ks treba da budu izuzetno konkurentne, i biće objavljene čim se knjige narudžbi otvore početkom novembra.

Povezana vest:  Chrysler grupacija isplatila dugovanja šest godina pre roka

Najbolji model, sa impresivno neprimetnom vučnom snagom

Novi 1,6l SIDI Turbo motor od 147 kW/200 ks koji sada predvodi portfolio motora u Zafira Tourer porodici prestiže konkurente svojim impresivnim karakteristikama. Bolji je od nabližeg konkurenta za 9 odsto u snazi i 20 odsto kada je u pitanju maksimalan obrtni moment koji ostvaruje, donoseći dodatnih 60 Nm. Sa ovim pogonskim sistemom, ZafiraTourer ubrzava od 0-100 km/h za 8,9 sekundi i poseduje solidnu elastičnost uz ubrzanje od 80-120 km/h u 5. brzini za samo 8,3 sekunde. Dostiže maksimalnu brzinu od 225 km/h i pri kombinovanom ciklusu troši 7,0 litara goriva na 100 kilometara (prema Regulativi

[EC] br. 715/2007) uz emisiju 164 g/km CO2.
Srce SIDI Tutbo motora je novi blok motora koji može da izdrži maksimalan pritisak sagorevanja do 130 bara u cilindru. Blok je napravljen od sivog livenog gvožđa sa aluminijumskom osnovom. Za razliku od verzije sa 125 kW/170 ks, ovde je razvijen drugačiji klip za model od 147 kW/200 ks, a stepen kompresije je smanjen sa 10,5 na 9,5:1. Opelovi inženjeri su takođe želeli da kombinuju veću izlaznu snagu sa prijatnim radom motora zarad pružanja izuzetne udobnosti. U tom cilju su sproveli veliki broj optimizacija na usisnom i izduvnom sistemu. Kao rezultat toga, vozač i putnici će moći znati da cene tih i neprimetan prazan hod, uz prijatan kvalitet zvuka čak i pri većim brzinama na putu, bez obzira na brzinu motora ili opterećenost.
Novi 1.6 SIDI Turbo sa 147 kW/200 ks deo je Opelove impresivne ofanzive modelima i pogonskim sistemima, i najmoćniji je motor linije Zafira Tourer. Samo u 2013. godini, Opel je proširio ponudu Zafira Tourer modela sa vrhunskim 2,0l BiTurbo CDTI dizel motorom koji dostiže kW/195 ks i 400 Nm obrtnog momenta. A potom i sa novom generacijom najtišeg 1,6l CDTI dizel motora koji ostvaruje 100 kW/136 ks i 320 Nm obrtnog momenta, ali uz potrošnju od samo 4,1l/100 km i emisiju od 109 g/km CO2, i sa verzijom 1,6l SIDI Turbo motora od 125 kW/170 ks. Pored širokog portfolija benzinskih i dizel motora, Zafira Tourer nudi alternativne pogonske opcije sa 1,4 TNG (tečni naftni gas) motorom sa 103 kW/140 ks i 1,6 KPG (kompresovani prirodni gas) motorom sa 110 kW/150 ks.
Snaga Opelovog novog visokoperformantnog porodičnog automobila postaje vidljiva preko izduvnog sistema sa dve izlazne cevi koji se nalazi na levoj i desnoj strani, sa sa crvenim „turbo“ natpisom koji je dodat kao diskretan nedorečen detalj za one sa okom za detalje. Pored toga, Opelov adaptivni FlexRide sistem prigušenja je ponuđen, sa točkovima od 17 i 19 inča.

Povezana vest:  Opel Corsa: Besteler među malim automobilima sa širokom ponudom informacija i zabave

Prvoklasna udobnost u „salonu na točkovima“

Nagrađivana Zafira Tourer kombinuje prvoklasan ambijent unutar kabine sa najnovijim tehnologijama koje poboljšavaju bezbednost i udobnost, od kojih su neke jedinstvene u ovom segmentu. Pored sistema mehatroničke FlexRide šasije, tehnički detalji uključuju sisteme za pomoć pri vožnji kao što su upozorenje za bočnu slepu tačku, druga generacija prednje kamere Opelovo oko (Opel Eye) sa sistemom za prepoznavanje saobraćajnih znakova i sistemom za napuštanje trake, sistemom adaptivnih prednjih svetala sa inteligentnim opsegom osvetljavanja, te naprednim pilotom za parkiranje i zadnjom kamerom. Pored toga, panoramska šoferšajbna ukombinovana sa velikim panoramskim pokretnim krovom omogućava da kabina bude puna prirodnog svetla.
Dodatnu raznovrsnost unutar Zafira Tourer modela obezbeđuje Flex7 sistem nove generacije, kao i jedinstvena Lounge Seating funkcija salonskog rasporeda sedišta, koja putnicima na zadnjem sedištu nudi neuporedivo mnogo prostora. Svako od tri sedišta u drugom redu može posebno da se preklopi, ali specijalni mehanizam omogućava da se zadnji deo srednjeg sedišta obori i pretvori u udoban rukonaslon za putnike na dva bočna sedišta. Uzdužno pomeranje preostala dva sedišta ne samo da daje dodatni prostor za noge, nego i više prostora u u visini ramena, pomeranjem ka centru kabine – što predstavlja jedinstvenu inovaciju u okviru segmenta.

Povezana vest:  Opel predstavio četiri svetske premijere na konferenciji za novinare u Ženevi