sebastian_loebRELI

SEBASTIJAN LOEB U BUGARSKOJ POTVRDIO KANDIDATURU ZA SEDMU UZASTOPNU TITULU

Napoleon na točkovima

 

Kada se pogleda sa kojom lakoćom Sebastijan Loeb pobeđuje na relijima širom sveta, čini se da granice ne postoje. Fantastični Francuz to je potvrdio i u Bugarskoj 58 pobedom u karijeri.

Mada je istočni sused Srbije prvi put bio deo Svetskog šampionata, na potpuno nepoznatom terenu, nisu svi vozači bili u istoj situaciji. Super Seb bio je iznad ostalih, kao da već godinama vozi po Bugarskoj.

Osim potvrđene dominacije šestostrukog šamiona i Sitroen je još jednom očitao bukvicu Fordu, jer su automobili francuskog proizvođača zauzeli prve četiri pozicije.

– Ovo je bio savršen reli za mene, ali nije bio jednostavan. Lako je bilo napraviti grešku, ali smo izabrali dobru taktiku i gume, pa rezultat nije izostao. Prvog dana sam vozio do maksimuma, ali sam ostatak relija ipak bio oprezniji, bez mnogo rizikovanja – objašnjava Loeb.

Ulogu je poptuno ispunio i Dani Sordo, klupski kolega Loeba. Osvojio je drugo mesto i doneo ekipi dodatne bodove za ekipni plasman. Ipak, za vratom je tokom većeg dela takmičenja imao izuzetno motivisanog Petera Solberga, ali je uspeo da sačuva drugu poziciju do kraja.

Povezana vest:  FORMULA 1, Velika nagrada Abu Dabija rasprodata

– Sebastijana nisam mogao da stignem, ali je zato Peter bio veoma brz. Sada je dovoljno iskusan u automobilu, zbog čega je bilo teško do samog kraja. Ali moraćemo da budemo veoma oprezni sa Peterom na sledećem asfaltnom reliju – upozorava Španac

Kako sezona odmiče, Peter Solberg je u privatnom Sitroenu C4 sve bolji. Mada na početku godine nije delovalo da će moći mnogo toga da uradi, šampion iz 2003. pokazuje da na njega mora i te kako da se računa. Norvežanin je uspeo da se izbori i sa promenom suvozača, jer je u Bugarskoj u automobilu prvi put bio Kris Paterson, zamena za Fila Milsa.

– Veoma sam srećan, posebno što je ovo bio prvi reli sa Krisom u kolima. Obojica smo ostali maksimalno skoncentrisani. Pobedili smo na pet etapa, a auto je odlično funkcionisao. Biti drugi ili treći nije toliko važno, bitan je podijum – zadovoljan je Solberg.

Povezana vest:  MOTO GP, Stoneru pol pozicija na VN Francuske

Iako je BP Ford Abu Dabi tim dobio žestok šamar u Bugarskoj, jer su Miko Hirvionen i Jari-Mati Latvala zauzeli peto i šesto mesto, šef ekipe Malkolm Vilson se ne predaje. Najavljuje nastavak borbe bez obzira na rezultat u Bugarskoj.

– Nema šanse da odustanemo. Nije davno bilo kada je Miko bio tik iza Loeba, a ispred Sorda i zato se ne predajemo. To smo dokazali odlaskom u Srbiju na testiranja. Ovo je bio razočaravajuć reli i to ne možemo sakriti Biće teško, a frustrirajuće je kada imate nešto što može auto učiniti bržim, ali to ne možete da upotrebite zbog pravila – nije otkrio Vilson na šta tačno misli.

Sitroen i Sebastijan Loeb bacili su rukavicu Fordu u lice na reliju Bugarska. U Finskoj od 29. do 31. jula videće se imaju li Hirvonen i društvo odgovor i kakav je.

Povezana vest:  Srspki automobilista Dušan Borković i njegov suvozač Igor Marković pobednici 52. Srbija relija

 

KIMI NAUČIO LEKCIJU

Bugarska je bil prvi asfaltni reli za Kimija Raikonena. Finac se odlično snašao i prvog dana bio na četvrtom mestu, sve dok nije propustio poslednju etapu u petak zbog udesa. Mada je prilikom udesa završio na krovu, auto nije doživeo teža oštećenja, pa je Finac nastavio takmičenje, ali je ostao bez bodova došavši do 11. pozicije.

Ipak, kako Raikonen tvrdi, ovo iskustvo će mu pomoći na preiostala tri asfaltna relija u Nemačkoj, Francuskoj i Španiji.

– Bez obzira na sve, vikend nije bio loš. Bilo je najvažnije da se naviknem na reli auto na asfaltu, što je drugačije u odnosu na bolid Formule 1. Osećam se bolje na asfaltu, nago na zemlji, ali je reli ipak različit sport u odnosu na Formulu 1 i još moram da učim. Malo po malo osećaj dolazi – svestan je napredka Finac.