Sebastien_Loeb_2

RELI

DRUGI DAN TAKMIČENJA U PORTUGALU

Sitroen uzvratio udarac (FOTO)

 

Prva runda u Portugalu pripala je vozačima Plavog Ovala, ali je grogirani Sitroen uzvratio iz sve snage i situacija se potpuno izmenila pred poslednji dan relija u najzapadnijoj državi evropskog kontinenta. Francuska ekipa preuzela je vođstvo i gotovo sigurno obezbedila trijumf u Portugalu. Stvari su krenule loše za Ford već u prvoj etapi subotnjeg programa, ukupno osmoj. Jari-Mati Latvala uspeo je da sačuva vođstvo, ali je njegov klupski kolega i sunarodnik Miko Hirvonen pao sa druge na četvrtu poziciju zbog probušene gume. Između njih su se udenula dva Sebastijana iz Sitroena, Ožije i Loeb.

Kada su kole jedno krenula nizbrdo za Ford, bilo ih je nemoguće zaustaviti. Sebastijan Ožije preuzeo je vođstvo u 10. etapi Lule 1, da bi u 12. Vaskao 2 dobio poklon u vidu kvara pogonske osovine na automobilu Jari-Mati Latvale. Ožije sada ima 37 sekundi prednosti u odnosu na drugoplasiranog Sebastijana Loeba.

Povezana vest:  Dušan Borković napustio TCR Evropa šampionat nezadovoljan statusom u ovom takmičenju i brojnim štetnim odlukama po njegov tim

– Ovo je solidna prednost i potrudiću se da je sačuvam. Sa ovakvom prednošću mislim da bi bilo ludo usporiti – nema dilemu Ožije.

Mada smatra da je razlika prilična Super Seb nije još u potpunosti odustao od napada na pobedu.

– Preostaje mi da pokušam da smanjim razliku. Dali smo sve od sebe, videćemo poslednjeg dana – ne predaje se Francuz.

Kvar je mnogo koštao Jari-Mati Latvalu, ali je i dalje u prilici da obezbedi mesto na podijumu. Trenutno ima zaostatak za Ožijeom više od četiri minuta.

Povezana vest:  Borkovićev Chevrolet spreman za Šangaj

– Čuli smo nimalo prijatan zvuk – objašnjavao je Finac trenutke pred kvar. – Činilo mi se da je u pitanju zadnji desni deo automobila. Ne možemo da učinimo ništa povodom toga i to me je veoma naljutilo.

Započeo je drugi dan sa 11,5 sekundi zaostatka za Latvalom, ali je Miko Hirvonen usled pucanja gume sada na petoj poziciji sa pet i po minuta zaostatka za Ožijeom Ispred njega se nalazi Metju Vilson na četvrtom mestu. Od podijuma neće biti ništa, ali Finac i dalje gaji nadu:

Povezana vest:  Borkoviću pol pozicija na Hungaroringu

– Velika je vremenska razlika u odnosu na momke u vođstvu, ali ako budu imali problema onda ću možda imati nekakvu šansu za bolji rezultat. Moraću da budem brži.

Rezultati drugog dana: 1. Sebastijan Ožije (Francuska, Sitroen DS3) 2:59:30,2 časa, 2. Sebastijan Loeb (Francuska, Sitroen DS3) + 37,6, 3. Jari-Mati Latvala (Finska, Ford Fiesta) + 4:14,6, 4. Metju Vilson (V. Britanija, Ford Fiesta) + 5:26,8, 5. Miko Hirvonen (Finska, Ford Fiesta) + 5:32,5, 6. Hening Solberg (Norveška, Ford Fiesta) + 7:46,4, 7. Kimi Raikonen (Finska, Sitroen DS3) + 8:55,2, 8. Federiko Viljagra (Argentina, Ford Fiesta) + 9:10,0, 9. Peter Solberg (Norveška, Sitroen DS3) + 11:27,1, 10. Denis Kuipers (Holandija, Ford Fiesta) + 13:07,9…

{vsig}RELI_PORTUGAL_2011{/vsig}