sebastian_loebRELI

SEBASTIJAN OŽIJE ISPUSTIO VOĐSTVO U TURSKOJ

Loeb ugrabio priliku

 

Odlična vožnja, kao i splet okolnosti donele su Sebastijanu Loebu vodeću poziciju posle drugog dana takmičenja na reliju u Turskoj. Francuz, koji važi kao specijalista za asfalt, sada ima 16 sekundi prednosti ispred drugoplasiranog Petera Solberga koji nastavlja sa sjajnim vožnjama u privatnom Citroenu C4.

Šestostruki šampion iskoristio iskoristio je zaustavljanje, do tog trenutka vodećeg, Sebastijana Ožije iz Citroenovog juniorskog tima radi zamene probušene prednje gume u 15 etapi. Ožije je izgubio tri minuta što ga je koštalo pada na petu poziciju i upravo tolikog zaostatka zavodećim Loebom.

Povezana vest:  Borković u nastavku ETCC sezone u novom Seat Leon Racer-u

Treće mesto je i posle drugog dana uspeo da zadrži Miko Hirvonen u Ford Fokusu. Finac pred današnji rasplet u Turskoj ima 17 sekundi zaostatka u odnosu na Loeba.

Klupski kolega Sebastijana Loeba, Dani Pedrosa nije uspeo da zadrži drugu poziciju. Španac je pao na četvrto mesto, a od Super Seba ga deli 22 sekunde.

Turski reli očigledno prija Kimiju Raikonenu, iako njegov klupski kolega Sebastijan Ožije ne može reći isto za sebe.

Finac je sa osme pozicije posle prvog dana takmičenja uspeo da dođe do šestog mesta, iako ima priličan zaostatak od četiri i po minuta u odnosu na Super Seba.

Povezana vest:  FORMULA 1, Šef Renoa želi što pre sastanak s Rikonenom

Na sedmom mestu i dalje je Argentinac Federiko Viljagra iz Mančiz Forda čiji je zaostatak za vodećim više od pet minuta, dok Britanac Metju Vilson iz ekipe Stobart Ford ima preko šest minuta zaostatka na osmoj poziciji.

Najgore je drugog dana prošao Jari-Mati Latvala, klupski kolega i sunarodnik Mike Hirvonena. Finac u 10. etapi Gočbeli startovao sa šestog mesta, ali je posle samo jednog kilometra doživeo ozbiljan udes uz prevrtanje. Ipak, Latvala i njegov suvozač Mika Antila prošli su bez povreda i nastavili takmičenje. Međutim, izgubili su devet minuta i pali na 15. poziciju, ali su do kraja jučerašnjeg dana uspeli da dođu na 12. mesto uz zaostatak u odnosu na Loeba od preko 19. minuta.

Povezana vest:  Mazda učestvuje na događaju “Le Man u budućnosti”

Rezultati drugog dana: 1. Sebastijan Loeb (Francuska, Citroen C4) 2:19:13,5 časova, 2. Peter Solberg (Norveška, Citroen C4) + 16,2, 3. Miko Hirvonen (Finska, Ford Fokus) + 17,3, 4. Dani Sordo (Španija, Citroen C4) + 22,4, 5. Sebastijan Ožije (Francuska, Citroen C4) + 3:21,0, 6. Kimi Raikonen (Finska, Citroen C4) + 4:37,5, 7. Federiko Viljagra (Argentina, Ford Fokus) + 5:10,1, 8. Metju Vilson (Velika Britanija, Ford Fokus) + 6:16,6, 9. Ot Tanak (Estonija, Micubiši Lanser) + 14:33,6, 10. Denis Kuipers (Holandija, Ford Fiesta) + 17:16,2…