Predstavljanjem nove garniture dresova za sezonu 2023-24, KK Crvena zvezda i adidas obeležili su produžetak izuzetno uspešne saradnje, potpisavši novi, višegodišnji ugovor. Klub sa Malog Kalemegdana tako ostaje u vrhunskoj opremi sa tri prepoznatljive crte, i ostaje deo ekskluzivnog društva najvećih evropskih klubova.

Novi dres za utakmice na domaćem terenu u prepoznatljivim je crveno-belim prugama, sa dominantnom belom bojom, odnosno crvenom za gostujuće utakmice. Retro Dizajn ima jasan cilj i nameru da podseti tokom cele predstojeće sezone na veliki jubilej Crvene zvezde i naše košarke, 50 godina od prvog evro trofeja koji je osvojio jedan srpski klub.

Povezana vest:  Đorđević: Jedna od najdražih pobeda karijeri

Tog drugog aprila 1974. godine KK Crvena zvezda ušla je u istoriju našeg sporta, osvojivši Kup pobednika Kupova. Pobedom nad Zbrojevkom iz Čehoslovačke 86:75, sjajna generacija predvođena Zoranom Slavnićem, Ljubodragom Simonovićem, Draganom Kapičićem, Dragišom Vučinićem i ostalim momcima, među kojima su Goran Rakočević, Zoran Lazarević, Ivan Sarjanović, Božidar Pešić, Radivoje Živković, Dragoje Jovašević, Zoran Latifić i Ljupče Žugić krunisala je veliki kvalitet koji je u jednu celinu sklopio legendardni trener profesor Aleksandar Nikolić.

Povezana vest:  Košarkaši Zvezde nastavili dominaciju u Jadranskoj ligi

Font na dresovima će zato kao omaž toj sezoni i vremenu biti identičan kao na dresu iz 1974. godine, sa zlatnim brojem napred koji simbolizuje uspeh od pre pola veka. Kragna je crveno-bele boje, a prati centralnu crvenu štraftu koja povezuje sve ove elemente.

Zanimljivost je i što će prezime uz broj 11 biti identično onom iz zlatne 1974. godine. Tada ga je nosio legendarni Duci Simonović, a danas će u njemu da igra sjajni mladi košarkaš Marko Simonović.

„Zadovoljstvo nam je što adidas nastavlja saradnju sa takvim sportskim brendom kao što je košarkaški klub Crvena zvezda. Nastavićemo da kreiramo i proizvodimo personalizovane dresove za Crvenu Zvezdu, što se radi samo za odabrane klubove poput Real Madrida, Panatinaikosa, Bajerna, Albe, Monaka, Fenerbahčea. Nadamo se da će retro dizajn i zlatna boja na brojevima biti inspiracija igračima da ponove uspeh te sjajne generacije iz 74-te, baš kao što je i nama bio podstrek da stvorimo dres vezan za slavnu tradiciju kluba“, rekla je Tijana Vuković, senior brend menadžer kompanije adidas.

Povezana vest:  KSS posle 23. marta odlučuje o kandidaturi za EP 2015.

Foto: KK Crvena Zvezda