NBA Supernatural in-handadidas i NBA proširuju globalno partnerstvo sa pravima plasiranja sportske odeće u Evropi

adidas i Nacionalna košarkaška asocijacija (NBA) najavili su proširenje svog globalnog partnerstva tako da je adidas dobio ekskluzivno pravo na plasiranje njihove sportske opreme u Evropi počevši od NBA sezone 2010-2011. Proizvodi će biti na raspolaganju od 01. oktobra 2010, što se poklapa sa predstavljanjem NBA Europe Live od strane EA SPORTSTM. 
Fanovi u Evropi moći će da odaberu proizvode sveobuhvatne selekcije opreme sa terena, uključujući autentične, repliciranje verzije dresova NBA igrača, kao i autentične timske kolekcije za zagrevanje, majice za vežbanje slobodnih bacanja, zvaničnu odeću za treninge i adidas rublje sa kompresijom zasnovanom na TECHFIT™ tehnologiji , kao i postavljeni kompresovani veš. Brend adidas Originlas ponudiće NBA Soul Swingman dresove inspirisane NBA linijom proizvoda Hardwood Classics Nights i obuhvata dresove nekih od najpopularnijih NBA legendi. Kompletna kolekcija sportske odeće dizajnirana je tako da može da se uskladi sa adidasovom sveobuhvatnom ponudom NBA opreme i lifestyle obuće.
-NBA je vrhunac košarke i svako dete širom sveta koje profesionalno želi da igra košarku teži da dostigne taj nivo – izjavio je Lorens Norman, potpredsednik adidas košarke i dodao: -Sada, sa ekskluzivnim globalnim pravima, u mogućnosti smo da pomognemo da NBA raširi ljubav prema košarci širom sveta donoseći deo tog sna svakome ko voli NBA.
-Proširenje prava adidasa na Evropu za NBA sportsku opremu daje nam istinsko globalno partnerstvo koje se savršeno uklapa sa našom zajedničkom strategijom da nastavimo razvoj igranja košarke – rekao je Sal LaRoka, izvršni potpredsednik NBA Global Merchandising. 
-Kako je NBA konstantno sve popularniji širom Evrope, autentična adidas NBA oprema biće dostupna većem broju fanova nego ikada. – dodao je La Roka.
Adidasu je ovo četvrta godina u okviru 11-ogodišnjeg globalnog merchandising partnerstva prema kome je zvanična kompanija sportske opreme za NBA, WNBA, i NBA D ligu. NBA i adidas podržaće partnerstvo kroz miks globalnih marketinških i medijskih inicijativa, uključujući NBA Europe Live predstavljen od strane EA SPORTSTM u 2010. godini, kao i lokalne događaje i brendirane medijske programe u 215 zemalja u kojima se prenosi sadržaj lige. 
NBA, od ukupno 16 regionalnih kancelarija, u Evropi ima 5 , smeštenih u Istanbul, London, Madrid, Milano i Pariz. 
Liga ima dugu istoriju igranja utakmica u regionu, posebno kroz svoju turneju koja prethodi sezoni – NBA Europe Live predstavljenu od strane EA SPORTSTM , i odigrali su više od 50 utakmica u Evropi do danas. Evropski igrači nastavljaju da imaju veliki uticaj na NBA, sa 48 igrača koji su trenutno angažovani u NBA timovima uz posebno isticanje Dirka Novickog u timu Dallas Mavericks, prvog Evropljanina koji je proglašen za MVP-a (najboljeg igrača); tu je i Toni Parker koji igra za San Antonio Spurs, prvi MVP u finalu; i Andrea Bernjani iz tima Toronto Raptors koji je prvi evropsku igrač broj 1 na ukupnom NBA draftu.

Povezana vest:  Nastić: Svestan sam konkurencije, ali to me motiviše

O adidasu
adidas proizvodi inovativne produkte za najbolje svetske sportiste više od 50 godina, od nekadašnjih legend do današnjih superzvezda, kao što su Dvajt Hauard, Kendens Parker, Derik Rouz, Tim Dankan i Čonsi Bilaps. 11. aprila 2006. adidas i NBA (Nacionalna košarkaška asociacija) potisali su 11-ogodišnji ugovor o partnerstvu i korišćenju sportske opreme po kome je robna marka adidas postala zvaničan proizvođač uniformi i sportske opreme za NBA, Žensku nacionalnu košarkašku asocijaciju (WNBA) i NBA ligu u razvoju (D-ligu) počevši od NBA sezone 2006-2007.

Povezana vest:  Maljković: Sezona je neuspešna ako ne odbranimo titulu

O NBA
NBA dopire do fanova i korisnika širom sveta kroz licencirane proizvode i marketing predstavljajući zaštitni znak lige i osobine igrača. Preko 200 licenciranih kompanija prodaju i plasiraju proizvode brendirane sa NBA znakom, promovišu ih širom sveta i prodaju u preko 10.000 prodavnica u 100 zemalja na svim kontinentima. Posebne kategorioje uključuju video igre, sporstku opremu, obuću, sporstke proizvode i kartice za razmenu. Trideset procenata ukupne robe proda se van Sjedinjenih država. Kao dodatak sveobuhvatnijoj ponudi i asortimanu robe NBA, WNBA i NBA D-lige, NBA prodavnica na Petoj aveniji u Njujorku sadrži multimedijalne atrakcije, potpuno operativnu prostoriju za gledanje televizora i zvaničnu polovinu terena koja se koristi za posebne događaje i redovna pojavljivanja igrača, legendi i poznatih ličnosti. Preko million obožavalca poseti svake godine NBA prodavnice. NBAStore.com je online destinacija za NBA fanove širom sveta koji traže ekskluzivnu robu timova, suvenire i jedinstvene poklone za svaki tim NBA, WNBA i NBA D-League . NBAStore.com ima preko 10 miliona poseta svake godine. 

Povezana vest:  KK Crvena zvezda: Karata nema i neće ih ni biti