p_g_olimpijadaP&G i MOK uspostavili najdalekosežnije partnerstvo do sada koje će dodirnuti i unaprediti još više kvalitet života

 

Procter & Gamble (NYSE:PG) i Međunarodni olimpijski komitet (MOK) objavili su danas da su postigli do sada najdalekosežnije partnerstvo koje pokriva narednih pet Olimpijskih igara – od Londona 2012. do Olimpijskih igara  2020. godine.

Opseg portfolija kompanije P&G, koji uključuje 22 brenda koji generišu godišnju prodaju u iznosu većem od milijardu američkih dolara, kao i činjenica da proizvodi kompanije dotiču živote više od četiri milijarde ljudi širom sveta, čine ovaj sporazum najdalekosežnijim olimpijskim partnerstvom do sada. Neki od najpoznatijih brendova kompanije P&G koji čine deo ovog partnerstva uključuju Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Crest®, Pantene® and Olay®.

P&G će se ovim putem nadovezati na prethodni uspeh partnerstva sa američkim olimpijskim timom tokom Zimskih olimpijskih igara u Vankuveru 2010., koji je za ishod imao povećanje procenta privrženosti proizvodima, veći tržišni udeo kompanije i skoro 100 miliona dolara u dodatnoj prodaji. Kompanija će iskoristiti partnerstvo sa MOK-om kako bi ispunila svoju planiranu strategiju rasta i unapređenja života sportista, majki i njihovih porodica širom sveta.

Povezana vest:  HOKEJ NA LEDU, Orlovi otputovali u Rumuniju, ciljaju Prvu diviziju

“P&G je ponosan na činjenicu da će u narednih 10 godina imati priliku da podrži Olimpijski pokret,” izjavio je Mark Pričard, menadžer kompanije P&G za globalni marketing i razvoj brendova. “Iz našeg prethodnog uspešnog rezultata u Vankuveru, međutim, nama je veoma poznato da ovakvi sporazumi predstavljaju mnogo više od pukog sponzorstva. Za P&G to predstavlja partnerstvo sa MOK-om u cilju unapređenja života sportista, majki i njihovih porodica putem uvođenja vrednosti olimpijskog pokreta u živote četiri milijarde ljudi širom sveta koji već koriste naše brendove.”

Predsednik MOK-a Žak Rog ovim povodom je izjavio: “Procter & Gamble je prvoklasna kompanija i mi smo više nego srećni što smo u prilici da najavimo da ćemo sa njima biti partneri sve do 2020. godine. Globalna rasprostranjenost kompanije P&G i njeno izuzetno poznavanje potrošača pružiće nam fantastičnu priliku da prenesemo olimpijske vrednosti svetskom auditorijumu, a njena finansijska podrška tokom naredne decenije doneće korist celokupnom olimpijskom pokretu uključujući i same sportiste.”

Povezana vest:  DRAGOSLAVU PETROVIĆU SREBRNJAK CARA LAZARA

Paleta brendova kompanije P&G sponzorisaće sportiste i nacionalne timove. U korporativnom pogledu, P&G će nastaviti da pruža istu podršku porodicama olimpijskih takmičara ponovo primenjujući sve aktivnosti na i oko borilišta kao i tokom Zimskih olimpijskih igara u Vankuveru 2010. i opet podržati majke šireći svoju globalnu kampanju „Ponosni sponzor majki“.

P&G će od samog početka primene sporazuma nastaviti da pomaže sportistima, majkama i njihovim porodicama.

Kao deo kampanje „Ponosni sponzor majki“ kompanija će nastaviti sa svojim programom „Hvala ti mama“ u okviru prvih Olimpijskih igara mladih koje organizuje MOK i koje će biti održane u Singapuru između 14. i 26. avgusta, 2010. P&G će pomoći 25 majki mladih olimpijaca širom sveta pokrivajući im troškove putovanja i smeštaja kako bi mogle da budu uz svoju decu u Singapuru tokom njihovih takmičenja.

U slavu posvećenosti i požrtvovanja majki, porodica i njihovih olimpijaca, P&G će snimiti i dokumentarnu seriju pod nazivom “Stvaranje olimpijca, dokumentarni P&G projekat posvećen majkama“. Ovaj dokumentarni projekat ispričaće priču o mladim olimpijcima viđenu kroz oči njihovih majki. Serija će biti prikazana pred i tokom Olimpijskih igara u Londonu 2012. godine a imaće za cilj da odgovori na pitanje, “Šta je sve potrebno da bi se odgajio olimpijac?”

Povezana vest:  STRELJAŠTVO, Milica Babić i Stevan Jovanović juniorski šampioni u trostavu

P&G se udružio sa majkama šest vrhunskih olimpijaca širom sveta kao i sa majkom američkog paraolimpijca. One će omogućiti onu vrstu uvida koju samo majka olimpijca može da pruži u cilju najefikasnijeg sprovođenja programa „Ponosni sponzor majki“ koji za cilj ima da dodirne i unapredi živote sportista, majki i porodica širom sveta. Majke koje će u ovom programu učestvovati su: Dženifer Bolt (majka jamajkanskog sprintera Usaina Bolta), Rozmari Džons (majka australijskog plivača Lejzela Džonsa), Cao Lihua (majka kineskog igrača odbojke na pesku Švej Čena), Aster Menageša (majka etiopskog dugoprugaša Mesereta Defara), Debi Felps (majka američkog plivača Majkla Felpsa), Pet Redklif (majka britanske dugoprugašice Pole Redklif) i Marlin Širli (majka američkog paraolimpijskog sprintera Marlona Širlija).