Djokovic 6SERBIA OPEN 2010
Teniski asovi i 2,4 miliona dinara za decu u Školi prijateljstva

 

Najbolji potezi tenisera na ovogodišenjem ATP turniru “Serbia Open”, pored podrške publike, nagrađeni su na nesvakidašnji način. Telekom Srbija, kao glavni sponzor “Serbia opena”, odlučio je da nagradi svaki as koji bude odserviran na mečevima u singlu iznosom od 10 000 dinara i da tako prikupljena sredstva usmeri za projekat “Škola prijateljstva” namenjen deci bez roditeljskog staranja. Budući da su teniseri ove godine imali 239 neodbranjivih servisa, kompanija će izdvojiti 2,39 miliona dinara za 500 dece bez roditeljskog staranja, odnosno za njihov višemesečni boravak u “Školi prijateljstva” na Tari.

Povezana vest:  Ivanović: Igraću manje u 2015, glavni cilj je gren slem

Telekom Srbija ima dugoročnu strategiju podrške ranjivim i ugroženim grupama, a ovako prikupljena sredstva će omogućiti da 500 mališana tokom letnjih meseci boravi u “Školi prijateljstva” na Tari, koju organizuje nevladina organizacija “Naša Srbija”.

“Škola prijateljstva”, pokrenuta 2001. godine, okuplja decu čiji su roditelji nestali, kidnapovani ili poginuli, kao i decu koja žive u srpskim enklavama na Kosovu i Metohiji. Škola razvija širok spektar interaktivnih obrazovnih i kreativnih aktivnosti, prilagođenih uzrastu, koje stimulišu razvoj dece. Njena posebnost je koncept učenja uz druženje, igru, kreativnost, otkrivanje interesovanja i sopstvenih potencijala.

Povezana vest:  ATP ATLANTA, Tipsarević poražen u prvom kolu