Springfield lansirao novu kolekciju R[eco]nsider u saradnji sa kanalom National Geographic

///Springfield lansirao novu kolekciju R[eco]nsider u saradnji sa kanalom National Geographic

Springfield lansirao novu kolekciju R[eco]nsider u saradnji sa kanalom National Geographic

Springfield je, u saradnji s morskim biologom National Geographic kanala Manu San Félixom, lansirao eco-friendly liniju R[ECO]NSIDER.

Premijerni dokumentarac “SPASIMO MEDITERAN“ režirao je Manu San Félix za očuvanje morskog dna Mediterana.

Springfield je lansirao posebnu kolekciju 9 majica od organskog pamuka (6 za muškarce i 3 za žene) ukrašenih fotografijama različitih morskih vrsta poput raža, morskih pasa i kornjača kao glavnih protagonista.

Povezana vest:  Prevencija i rano otkrivanje raka dojke su ključ za uspešno lečenje!

Dodatno, Springfield će za svaki podeljeni hashtag #SalvemosNuestroMediterraneo na Instagramu izdvojiti 1 EUR.

National Geographic ima više od 30 godina iskustva u režiranju dokumentaraca o morskom svetu.

Ova priča o trenutnom, kritičnom stanju pomaže u obnavljanju morskog dna širom sveta i prikuplja velike količine materijala o trenutnom stanju okeana i pokušaju u očuvanju istih.

Ova posebna kolekcija majica izrađena od organskog pamuka od sada je dostupna u odabranim Springfield prodavnicama širom sveta.

Povezana vest:  Kejt Midlton će se poroditi u aprilu
By | 2019-07-06T20:05:27+00:00 jul 6th, 2019|U trendu|0 Comments

Leave A Comment

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.