Flash_Mob_prvi_put_u_Srbiji

Tuborg Beer Mix – razmrdao Beograđane

Po prvi put u Srbiji, jedinstvena Flash mob akcija izvedena je na Trgu Republike i na platou isperd TC Ušće, predvođeni Marinom Kotevski, Vladom Vuksanovićem, Marinom Tadić i Danijelom Jankov, plesači i slučajni prolaznici zaigrali su na prve taktove muzike.

Veseloj skupini pridružilo se veliki broj ljudi, da bi na kraju preko 50 mladih igralo u istom ritmu! Ovaj nesvakidašnji plesni performans okupio je brojne radoznale posmatrače. Flash Mob akcija izvedena je povodm lansiranja novog Tuborg Radler Beer Mixa od grejpfruta i nane – jedinog Radlera na nasem trzistu sa dva ukusa!

Povezana vest:  Svakog minuta se proda jedan parfem Džastina Bibera

Brend Tuborg kompanije Carlsberg Srbija lansirao je na tržište Srbije prvi radler koji sadrži mešavinu dva ukusa – grejpfruta i nane. Tuborg Beer Mix Grapefruit-Mint je kombinacija svetlog piva i osvežavajućeg bezalkoholnog voćnog soka od grejpfruta i nane.

Novi Tuborg radler je lagano, osvežavajuće piće sa samo 2% alkohola, namenjeno užitku u vrelim letnjim danima. Radler predstavlja tradicionalnu kombinaciju piva i gaziranog bezalkoholnog pića i u početku se pravio mešanjem lagane sode od limuna i limete sa srednje-tamnim pivom, dok se danas obično izrađuje sa svetlim pivom.

Povezana vest:  Brend NIVEA najavljuje saradnju sa Slobodom Mićalović, novim ambasadorom NIVEA Hyaluron Cellular Filler linije proizoda za negu lica

Ovaj potpuno inovativni proizvod namenjen je svima koji vole da eksperimentišu, koji teže ka novim saznanjima i iskustvima i koji žele da se opuste i kvalitetno uživaju. Na našem tržištu, Tuborg Beer Mix Grapefruit-Mint se možet kupiti u nepovratnoj staklenoj ambalaži od 0.33l i limenci od 0.5l.

Idealan je za konzumaciju bilo gde i bilo kad, naročito u opuštajućim trenucima u društvu prijatelja. Na našem tržištu su do sada bili dostupni radleri sa samo jednim ukusom, a nova kombinacija dva ukusa – grejpfruta i nane, pokretač je odličnog raspoloženja i prave letnje zabave.

Povezana vest:  KROZ ZANIMLJIVE EKSPERIMENTE OSNOVCI UČILI O VAŽNOSTI OČUVANJA ŽIVOTNE SREDINE

U 2012. godini,  brend Tuborg promenio je svoj vizuelni identitet i dobio novi slogan  „Open for more!“ – „Otvori za više!“.