U trendu

23. 04. 2021.

Calvin Klein se ove sezone vraća osnovama

By |2021-04-23T10:44:10+01:00april 23rd, 2021|U trendu|0 Comments

Calvin Klein ovog proleća slavi autentičnost i izražajnost kroz intimne vizuale, dijalog i govor tela. Nova kampanja pod nazivom “Blank Canvas” odaje počast klasičnim komadima čuvenog američkog brenda. Bele majice, denim siluete i kultni donji veš sa istaknutim logotipom nude [...]

22. 04. 2021.

EU donacija za Turističku organizaciju Beograda

By |2021-04-24T16:39:24+01:00april 22nd, 2021|U trendu|0 Comments

Jedna od najznačajnijih mera prevencije širenja COVID-19 u turističkim objektima je primena neophodnih zdravstveno-bezbednosnih protokola u cilju sprečavanja širenja virusa. Sa ciljem da podrži teško pogođeni turistički sektor u pripremi za predstojeću sezonu, Evropska unija je kroz projekat “#EUzaTebe - za [...]

22. 04. 2021.

SOLO obuća – ljubav na prvi korak

By |2021-04-22T10:15:40+01:00april 22nd, 2021|U trendu|0 Comments

Iskusan tim, koji stoji iza domaćeg brenda SOLO, iza sebe ima decenije praktičnog znanja u oblasti dizajna i proizvodnje obuće, isključivo od prirodne kože. Koristeći jedinstvena svojstva novih materijala i tehnoloških procesa, kontinuirano ispunjavaju očekivanja dama širom sveta. Kroz svoje [...]

21. 04. 2021.

UNICEF isporučio aparat koji spašava živote tek rođenih beba

By |2021-04-21T17:33:11+01:00april 21st, 2021|U trendu|0 Comments

Institut za neonatalogiju u Beogradu dobio je danas od UNICEF-a aparat za terapijsku hipotermiju asfiktične novorođenčadi, koji je obezbeđen od donacija individualnih donatora i kompanija koje su se odazvale kampanji UNICEF-a Tako mali da bi u srce stali. Nakon donacije [...]

21. 04. 2021.

Sara Jo, Boki Perić i Branko Lazić sa Beyonce, Paulom Pogbom i Mo Salahom u zajedničkoj misiji Imposible Is Nothing

By |2021-04-21T15:06:21+01:00april 21st, 2021|U trendu|0 Comments

NIŠTA nije nemoguće (Imposible Is Nothing). U svemu je potrebno tražiti mogućnosti i načine kako da se prevaziđu izazovi. Na svet treba gledati sa optimizmom i biti deo rešenja, a ne problema, a sve to nam pokazuju  Beyonce, Paul Pogba, [...]

20. 04. 2021.

Turistički sektor Srbije spremno dočekuje novu sezonu zahvaljujući EU donaciji

By |2021-04-24T16:41:34+01:00april 20th, 2021|U trendu|0 Comments

Nakon izbijanja pandemije COVID-19, turistički radnici su se suočili sa mnogim izazovima. Ove sezone mnoge turističke destinacije, ugostiteljski objekti, privatni i hotelski smeštaj, ponudiće svoje usluge uz velike mere opreza, kako bi se gosti ali i zaposleni osećali sigurno. Jedna [...]

19. 04. 2021.

Devojčice, verujte u sebe!

By |2021-04-26T20:46:19+01:00april 19th, 2021|U trendu|0 Comments

Više od 200 bečkih preduzeća predstaviće svoje poslovanje kroz radionice, video snimke i različite vrste informacija u okviru 20. bečkog „Dana ćerki“ 22. aprila 2021. godine. Zbog pandemije koronavirusa preduzeća će po drugi put otvoriti virtuelna vrata svojih kompanija, a [...]

19. 04. 2021.

Smarties bombone od sada u reciklabilnoj papirnoj ambalaži

By |2021-04-19T17:58:38+01:00april 19th, 2021|U trendu|0 Comments

Popularni Smarties® prvi je konditorski brend kompanije Nestlé koji je uveo reciklabilnu papirnu ambalažu za svoje proizvode širom sveta. Brend poznatih bombona u raznim bojama – Nestlé Smarties® uveo je papirnu ambalažu za svoje proizvode čijom će reciklažom godišnje uštedeti [...]

19. 04. 2021.

Peti rođendan Fresh Corner koncepta MOL Serbia

By |2021-04-19T18:06:20+01:00april 19th, 2021|U trendu|0 Comments

Peti rođendan Fresh Corner koncepta u Srbiji, kompanija MOL Serbia proslavlja sa 25 Fresh Cornera u mreži i za tu priliku je pripremila 70.000 poklona za svoje kupce. Prvi Fresh Corner u Srbiji otvoren je pre pet godina na servisnoj [...]

Go to Top