Kompanija Eurosender, jedna od vodećih evropskih rezervacijskih sistema za dostavne usluge različitih vrsti pošiljaka, predstavila je svoje usluge na srpskom tržištu. Nakon lansiranja u maju 2014. godine, ova kompanija je ostvarila partnerstva sa vodećim evropskim dostavnim kompanijama kako bi ostvarila cene dostave koje su čak 70% niže od standardnih dostavnih tarifa. Kompanija Eurosender je počela poslovanje kao startup i za samo dve godine ostvarila neverovatan poslovni uspeh širom Evrope.

Povezana vest:  Tommy Hilfiger predstavlja jesenju kolekciju TommyXZenday

Proces dostave koje nudi Eurosender vrlo je jednostavan za krajnjeg korisnika; narudžba se ostvaruje putem web stranice na kojoj se odaberu 3 parametra – zemlja preuzimanja, zemlja odredišta i težina pošiljke. Tada sistem automatski generiše završnu cenu koja se ne povećava tokom procesa narudžbe. Sve pošiljke su osigurane u vrednosti do 200 evra od mogućeg gubitka i oštećenja, a paketi se preko broja pošiljke mogu u svakom trenutku pratiti. Najbolji primer pristupačnih cena je činjenica da usluge dostave u Evropi počinju od 14.99 evra.

Povezana vest:  O zdravom načinu života savetuju vas stručnjaci na Wellness facebook stranici

Eurosender je startup kompanija koja je primljena u ProSiebenSat 1 akcelerator u Minhenu, u Nemačkoj. Početno ulaganje i mreža izgrađena kroz akcelerator pokazali su se ključnim faktorima za ulazak na najvažnija evropska tržišta, te su omogućili kompaniji Eurosender da proširi svoj koncept poslovanja prema B2B kupcima. Zahvaljujući partnerskim odnosima ostvarenim unutar evropske startup i poslovne zajednice, Eurosender je uspeo da se transformiše iz kompanije koja nudi usluge dostave prvenstveno studentima i iseljenicima, u konkurentnu „vrata-do-vrata” dostavnu firmu za šire evropsko tržište koje obuhvata 27 zemalja.

Povezana vest:  “Buntovnici & Heroji” - Replay kampanja jesen/zima 2017.