Novi proizvod kompanije Coca-Cola, voda GLACÉAU smartwater, prvi put je domaćem tržištu predstavljen na 43. Beogradskoj nedelji mode. GLACÉAU smartwater nastaje korišćenjem najsavremenije tehnologije kojom se ponavlja prirodni proces stvaranja i kruženja vode u prirodi. “Voda inspirisana oblacima” je inovativni koncept hidracije namenjen ljudima uvek otvorenim za nove stvari.

“Kao kompanija koja već pola veka osvežava svoje potrošače u Srbiji različitim napicima, ovog puta inspiraciju smo pronašli u oblacima i rekonstruisali impresivni proces nastajanja vode u prirodi za našu GLACÉAU smartwater – vodu koja prati radoznale, urbane, ambiciozne i motivisane. U Americi i Velikoj Britaniji, GLACÉAU smartwater je već pozicionirana kao broj 1 premijum brend, te verujemo da će ovakav uspeh biti ostvaren i u Srbiji, kao i na tržištima ostalih evropskih zemalja gde smo uveli ovaj proizvod”, izjavila je Julija Žigić, predstavnica GLACÉAU smartwater.

Povezana vest:  LIU JO otvorio vrata prvog sofisticiranog stora u Beogradu

GLACÉAU smartwater je prirodna mineralna voda obogaćena mineralnim solima magnezijuma, kalijuma i kalcijuma, što joj daje osoben, čist i svež ukus.

GLACÉAU smartwater je idealna hidracija za one koji su stalno u pokretu, motivisani za uspeh i dalja dostignuća. Inovativni dizajn je takav da bude prepoznatljiv dodatak svačijem izgledu koji odiše inovacijama, prestižom i stilom.

Povezana vest:  JTI Srbija – jedan od najboljih svetskih i srpskih poslodavaca u 2018.

PHOTO: Aleksandar Đukić, VIZUAL media