BUDI VODA

„Budi voda“ Igora Ariha od danas u prodaji

„Ciljamo jednog da bismo ih pridobili sto, ne sto da bismo osvojili jedno.“

Inovativna knjiga „Budi voda“ o osnovama dinamičnih komunikacija i sedam smrtnih komunikacijskih grehova od danas je u prodaji u svim knjižarama Delfi, Laguninim klubovima čitalaca, onlajn knjižari www.delfi.rs i na sajtu www.laguna.rs.

„Oglašavanje više nije delotvorno. Prošao mu je rok trajanja. Princip koji je svoje zlatne godine doživljavao osamdesetih, kada su mediji bili jednosmerni, jednostavno je zastareo. Gotovo je sa skupim i bahatim reklamama. Gotovo je sa ‘teškom artiljerijom’ u velikim agencijama. ‘Prošla baka sa kolačima’, kažu u mom kraju. Forma je passé. Sadržaj je in.“

Povezana vest:  Knjiga Elif Šafak "10 minuta i 38 sekundi na ovom čudnom svetu" tema Laguninog književnog kluba

„Budi voda“ je uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, i istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa oglašavanju. Utemeljujući svoje zaključke na neposrednom iskustvu, autor klasično oglašavanje proglašava mrtvim, demistifikuje advertajzing branšu i uverljivo predstavlja univerzalno primenjiv model komunikacije zasnovan na tradicionalnim vrednostima poštenja i kvaliteta. Na primeru svojih uspeha i grešaka, duhovito povezujući rokenrol, religiju i odnose s javnošću, upoznaće čitaoca sa izvanrednim rezultatima primene drevnih i danas potisnutih principa komunikacije i ispisati izuzetno edukativnu, zabavnu i praktičnu knjigu – dragocenu kako menadžerima svih profila tako i svakome ko nastoji da korenito unapredi svoju komunikaciju sa svetom.

Povezana vest:  Svetski bestseler LeBootCamp dijeta autorke Valeri Orsoni konačno i u Srbiji

Igor Arih (1964, Vodnjan, Istra). Posle deset godina kreativnog rada u agenciji „Futura“, odlučio je da krene putem samostalnosti i osnovao svoju agenciju. Agencija vodi brigu o odabranom broju spoljnih naručilaca i o vlastitim proizvodima, kao što su robna marka Wannabesociety.com, muzička izdavačka kuća sa studiom „Dom slobode“ i realizacija likova Mujo i Haso Superstars. Za svoju kreativnost Igor je dobio više međunarodnih nagrada na takmičenjima u oglašivačkoj i dizajnerskoj kreativnosti. Bio je član žirija za štampu u Kanu 1997. godine, do sada jedini slovenački predstavnik u žiriju najvećeg svetskog festivala oglašavanja. Kasnije je sarađivao i kao član žirija festivala „Zlatni bubanj“ u Portorožu 1998, 1999, 2001. godine, član žirija Slovenačkog festivala oglašavanja 2001, 2004, 2005. godine i „Idea festivala“ u Novosibirsku 2001. godine. Danas Igor ima specifično viđenje festivala. Svoje radove je prestao da šalje na ocenjivanja i tvrdi da bi taj prostor morao da se otvori samo za mlade koji se tek afirmišu u oglašivačkom poslu.

Povezana vest:  Ministar kulture Srbije i Emir Kusturica govorili u sedištu Uneska