FILIP DIZDAR 22S.A.R.S. I FILIP DIZDAR PREMIJERNO PRIKAZUJU NOVE SPOTOVE  NA MTV KANALU

Moglo bi se reći da će ovog ponedeljka u 20:00 u okviru MTV Premijere Filip Dizdar imati duplu premijeru – predstaviće novi spot za svoju Božićnu pesmu „HO HO HO“, a takođe će prvi put biti prikazan i video benda S.A.R.S. za numeru „Ikone pop kulture“ koji je režirao upravo Dizdar.
Spot za pesmu „Ikone pop kulture“  je treći sa aktuelnog albuma i treća, uspešna, saradnja benda S.A.R.S. sa Filipom Dizdarom na polju video produkcije. „Ova pesma nosi najjaču poruku i naslovna je numera poslednjeg albuma, tako da  nije smela da ostane bez ekranizacije i nadam se da će se ljudima dopasti spot,“ rekao je Žarko Kovačević, pevač benda S.A.R.S.
A kako se približavaju praznici, Filip Dizdar je rešio da uveseli svoje brojne fanove jednom prikladnom numerom. „Muziku za pesmu „HO HO HO“ imam već oko dve godine i uvek me je podsećala na Božić, tako sam ove godine odlučio da napisem tekst i ono što čujete je rezultat toga. Hteo sam da izbegnem klasičnu Božićnu priču, pa je tema pesme devojka koja za praznik ne želi poklone već Deda Mraza,“ objasnio je Filip. Spot je sniman na imanju poznatom kao „Božićna priča porodice Salaj,“ koje je tematski uređeno i jedino takvo na ovim prostorima. U spotu se pojavljuje i mlada devojka iz Rijeke, Zara Hrvatin. Iako joj je ovo bila prva uloga u spotu, odlično se snašla u njoj. Kroz spot se provlači i priča pesme, a sve to je okruženo Božićnim ambijentom. „Na snimanju sam bio maskiran u Deda Mraza, što je izazvalo gomilu dece koja su se slikala sa mnom. Iako to nisam očekivao, bilo je jako zabavno glumiti Deda s gitarom neko vreme. Spot je pozitivnog karaktera i ovog puta sam smanjio nasilje na minimum, ipak su praznici! :)“
Takođe, potrebno je spomenuti i Alana Dovića koji je dodatno obogatio melodiju i pobrinuo se za aranžman i produkciju, Dragutina Smokrović-Smokvu koji je napravio mastering i naravno Nikolu Babića koji je odsvirao bubnjeve.
Kako izgledaju nova video ostvarenja za pesme „Ikone pop kulture“ benda S.A.R.S. i „HO HO HO“ Filipa Dizdara premijerno možete da pogledate od ponedeljka u 20 časova i tokom cele sledeće nedelje samo na MTV kanalu.
Povezana vest:  Bliži se kraju Bajagina slavljenička turneja...