The FrajleTHE FRAJLE I LUKE BLACK PREMIJERNO PREDSTAVLJU NOVE SPOTOVE NA MTV KANALU

MTV Premijera ovog ponedeljka donosi novi spot četiri šarmantne dame iz grupe The Frajle za baladu „Za kraj“ i prvi singl „D-Generation“ mladog Luke Blacka, prvog samostalnog izvođača iz Srbije sa ekskluzivnim ugovorom za Universal Music Group – najveću muzičku izdavačku kuću na svetu.

Photo D-Generat 300CMYK 3Luke Black prvi je samostalni izvođač iz Srbije sa ekskluzivnim ugovorom za Universal Music Group. Ovog ponedeljka u 20 časova će premijerno prikazati spot za debitantski singl „D-Generation“ na MTV kanalu, dok će sutradan, u utorak imati svetsku premijeru na Luke Black VEVO kanalu, čime postaje i jedan od prvih izvođača u regionu koji ima privilegiju da svoj spot emituje na internacionalnom servisu za muzičke spotove VEVO. Luke Black VEVO kanal je već dostupan i možete ga zapratiti ovde.
Nešto mračnija i dublja nota pop zvuka upisala je projekat Luke Black na mapu izvođača na koje treba obratiti pažnju u 2015. godini. Melanholija i optimizam koji se sudaraju u tekstovima koje sam piše, najbolje opisuju univerzum u kome stvara ovaj dvadesetdvogodišnji mladić. Njegov debi singl „D-Generation“, melanholična elektro himna, je inspirisan „(de)generacijom“ današnjeg društva. Kao što i sam objašnjava, pesma predstavlja „deformisanu viziju događaja, ulaznicu koja omogućava pristup osećaju pripadnosti i prihvaćenosti u ovoj „veštačkoj realnosti“.
„D-Generation“ izlazi u utorak, 24. februara, širom sveta, a pored remasterovane verzije singla, na izdanju će se naći i tri remiksa iza kojih stoje MKDSL, Jan Nemeček i Luminous.
Drugi spot koji će u ponedeljak premijerno biti prikazan na MTV kanalu pripada grupi The Frajle za baladu „Za kraj“.
Na jednom mestu više nego uobičajene četiri Frajle, tango, misterija, šarmantni plesači, gitare, samo su delić novog spota grupe The Frajle za baladu „Za kraj“.
Režiju potpsuje Marcella Zanki koja je sa Žarom Batinovićem već sarađivala na puno muzičkih spotova za razne izvođače, ali na i poslednjem spotu Frajli za pesmu „Kad se ljubimo“. „Naše spotove zamišljamo kao priče koje prate pesmu. Svaki spot je priča za sebe, ali je i nastavak onog prethodnog. U svakom videu smo imale neke uloge, ovoga puta je svaka imala nekoliko različitih performansa. Priča počinje tako da dolazimo na nastup, na kojem moramo da nastupimo vezanih očiju. Sve što se događa dok mi sviramo publika će moći da vidi kad spot bude gotov . Za ovu priliku „pala“ je i jedna tetovaža, i jedva čekamo premijeru,“ objasnile su šarmantne Vojvođanke.

Povezana vest:  Ceo region voli "Decenije"

MTV Premijera – The Frajle „Za kraj“ i Luke Black „D-Generation“
Ponedeljak, 23. februar u 20:00 na MTV kanalu i MTV.rs