Bilo da sedi za klavirom ili nastupa kao headliner na brojnim festivalima po svetu Kygo polako ali sigurno gradi svoj status talentovanog muzičara, dinamičnog DJ-ja i uspešnog producenta koji gleda unapred, ne želeći po svaku cenu da bude samo uticajni svetski superstar ovog trenutka. Norvežanin se prvi put predstavio svetu 2013. godine i od tada je postao jedan od najuspešnijih hitmejkera na svetu. Cifre koje se u muzičkoj industriji sve češće pominju, to potvrđuju: 15 milijardi streamovanih kompozicija, 3.3 milijardi video pregleda, pri čemu je više puta obarao rekorde gledanosti na YT kanalu. Prvi uspeh mu je bio proboj na Spotify servisu koji je od nedavno aktivan i u Srbiji, kada je dobio nagradu Breakout artist 2015, zahvaljujući uspehu singlova „Fire Stone“(feat.Conrad Sewell) i „Stole The Show“ (feat.Parson James). Kygo je, takođe, prvi umetnik koji je premašio milijardu preslušavanja svojih pesama na servisu Spotify.

Povezana vest:  Peppersi objavili novu pesmu „Tippa My Tongue"

Jedan od najvećih hitova u njegovoj dosadašnjoj karijeri je sigurno „It Ain’t Me“ urađen u saradnji sa Selenom Gomez, koji je skoro premašio milijardu preslušavanja na servisu Spotify. Na ovaj trijumf nadovezali su se „Stargazing“ EP i „Kids In Love“ album, na kome se našao veliki hit „Remind Me To Forget“ (feat.Miguel), koji je do sada premašio 812 miliona kombinovanih streamova i pregleda. Tu su i njegove saradnje sa U2, Imagine Dragons,The Chainsmokers, Ellie Goulding.

Povezana vest:  Zdravko Čolić, gudači i bubnjari Dragoljuba Đuričića, 8.marta u Areni Zagreb

Novi obrt u njegovoj karijeri je revizija velikih svetskih hitova kojima daje svežinu, ali uspeva da im zadrži suštinu po kojoj su i postali pesme za sva vremena. Prvo je to uradio na poziv porodice Whitney Houston, u numeri „Higher Love“, obrade istoimenog hita iz osamdesetih Steva Vinwooda, koja je do sada generisala preko milijardu kombinovanih streamova i pregleda. Ovaj singl našao se na aktuelnom albumu „Golden Hour“, kao i njegov najnoviji singl, ovoga puta u saradnji sa Tinom Tarner (koja je prošle godine proslavila 80-ti rođendan!) i njenom fantastičnom  numerom „What’s Love Got To Do With It“, koju možete  OVDE.

Povezana vest:  Muzika dobija novu dimenziju na Dell Silent Disco bini

U spotu „What’s Love Got To Do With It“ pojavljuje se glumački par Laura Harrier [poznata po Netflixovoj seriji „Hollywood“] i Charles Michael Davis [The Originals, Younger] , a režirala ga je Sarah Bahbah.