Regionalni portal Media daily objavio je danas top listu najuspešnijih medija u Srbiji, a glavni kriterijum bili su prihodi koje su ostvarili u prethodnoj godini. Podaci govore da su prihodi najuspešnijih medija u Srbiji u prošloj godini porasli za sedam odsto, tačnije na 387 miliona evra.

S ponosom možemo da kažemo da se najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, TV Pink, na ovoj listi našla na visokom drugom mestu od ukupno 40 najvećih medija.

Povezana vest:  Direktor Arene Nebojša Žugić: Uskoro ćemo ponovo gledati “Vreme sporta i razonode”

Pink International Company je kao vodeća kompanija u regionu imala sjajnu poslovnu godinu, sa snažnim rastom od 14 miliona evra. U protekloj godini, televiziji Pink je rasla i dobit, pa sad iznosi “repsektabilnih” 10,2 miliona evra naspram 7,3 miliona evra u 2017. godini.

Osim porasta prihoda, Pink je u odnosu na 2017. povećao i broj zaposlenih na 730, što je daleko najviše od svih privatnih televizija na Balkanu.

Povezana vest:  Ridiculousness 4 - od srede, 16. aprila, radnim danima u 14:00 i 17:20, samo na kanalu MTV

Zanimljivo je i da prvoplasirana i trećeplasirana medijska kuća u 2018. godini beleže značajan pad ne samo u dobiti, već i u broju zaposlenih, što je dokaz da je TV Pink bez konkurencije lider u regionu.

U 2019, kada TV Pink slavi 25 godina postojanja, čelnici ružičaste televizije imaju velika očekivanja od nove sezone. Kao neprikosnoveni lider kada je reč o komercijalnom  televizijskom sadržaju i formatima, programska šema TV Pink će u sezoni 2019/2020, pored postojećih emisija koje beleže fantastične rezultate, biti obogaćena i domaćim igranim programom.

Povezana vest:  Nova epizoda serije “Dr Kristijan će vas primiti” na TLC kanalu

Pored treće sezone rijalitija “Zadruga”, definitvno najjači Pinkov adut u novoj televizijskoj sezoni biće upravo serijski program u kompletnoj produkciji naše televizije, te nema sumnje da će se uspeh iz 2018. godine nastaviti i u ovoj.