REVIJA LIMOHumanitarna revija studenata modnog dizajna i Lions Beograd Lumo kluba

Lions klub Beograd Lumo organizuje humanitarnu modnu reviju „Manje je više“, koja se održava u petak, 19. juna  u 20 časova, na Kalemegdanu, na „Terassa Lounge“.

Sav prihod od ulaznica (300 dinara) kao i od prodaje predstavljenih modela namenjen je u humanitarne svrhe, a donacija će biti uplaćena Udruženju za borbu protiv dijabetesa grada Beograda „Plavi krug“. Svi modeli će biti stavljeni na aukciju, a donatori će moći da otkupe model, a po želji ga doniraju Sigurnoj ženskoj kući.

Povezana vest:  Zaječarska pivara ugostila pivsku turu „Pitura"

Humanitarna modna revija je zaključni događaj u okviru šireg projekta. Lions klub Beograd Lumo je početkom marta raspisao konkurs za studente modnog dizajna, na temu „Manje je više“. Prijavili su se studenti sa Fakulteta za umetnost i dizajn Univerziteta Megatrend, Visoke strukovne tekstilne škole za dizajn, tehnologiju i menadžment i Academia del Lusso.

Oformljen je stučni žiri koji su činili eminentni srpski modni kreatori Verica Rakočević, Slobodan Bata Spasojević i Igor Todorović, glavni i odgovorni urednici Elle Srbija – Sonja Kovacs i Harpers Baazar Srbija – Petar Janošević, kao i članovi Lions kluba Beograd Lumo Jelena Đokić, stručnjak za odnose sa javnošću, i Đorđe Knežević, „Modus“.

Povezana vest:  Održana 5. Zombi šetnja

Generalni sponzor studentskog konkursa je konfekcija „Modus“ iz Pančeva koja je studentima pored materijala obezbedila i usluge modelara, šivača i krojača, kao i mogućnost da nadgledaju proces izrade svog rada. Studenti su imali dodatni motiv za učešće, jer će najbolji po oceni stručnog žirija imati priliku da vidi svoju kreaciju u izlozima svih „Modusovih“ prodavnica, kao i da dobije procenat od prodaje svog modela. Troje studenata po oceni žirija dobiće tromesečnu praksu u „Modusu“, gde će moći da se iz prve ruke upoznaju sa radom u tekstilnoj industriji i to u jednoj od najstabilnijih domaćih privatnih konfekcija.Reviju će kao prijatelji podržati i modna agencija „Models Inc“  čije će devojke nositi modele, uz stručnu pomoć koreografa Slađane Tesle I agencije za pracenje medija „Klipping“. Frizure radi„Frizerska akademija Vergaš“, a za make up su zadužene Milena Šekularac, Kristina Simić, Maja Boda, Marija Nikolić i Sanja Arnautović. Izborom muzike će ugođaj upotpuniti i jedan od najpopularnijih gradskih DJ-eva mlađe generacije DJ Marko Marchez.

Povezana vest:  Habjanovićkin roman „Voda iz kamena“ najprodavaniji u januaru