THOMY sa svajcarskom recepturom

Novi THOMY majonez sa švajcarskom recepturom

Kompanija Nestlé obradovala je potrošače ove jeseni novim THOMY majonezom sa obogaćenom švajcarskom recepturom punijeg ukusa. Takođe, asortiman je proširen novim pakovanjem od 280 ml, u praktičnoj kesi sa čepom.
Potrošači u Srbiji vole majonez, najčešće ga koriste jer uživaju u njegovom jedinstvenom ukusu, ili njime upotpunjuju ukus drugih jela. Majonez je proizvod koji je sastavni deo gotovo svake kuhinje, a koji ipak više preferiraju muškarci. Nezamenljiv je deo novogodišnje trpeze, pa ne čudi da se njegova potrošnja krajem godine znatno povećava.
Robna marka THOMY poreklom je iz Švajcarske i datira iz 1930. godine, kada je istoimeno preduzeće osnovao Fric Tomi-Shad (Fritz Thomi-Schaad). Proizvodnja THOMY majoneza u tubi počela je 1951. godine, a tri godine kasnije počeo je i izvoz ovog proizvoda na nemačko tržište. THOMY je postao deo Nestlé asortimana 1971. godine, a danas je globalno poznati kulinarski brend, kog odlikuje visoki kvalitet sirovina, odličan ukus i raznovrsnost ponude.
Kompanija Nestlé recepture svojih proizvoda prilagođava ukusima i potrebama lokalnih potrošača. Tako se u kulinarskom asortimanu THOMY za srpsko tržište uz klasičan majonez i majonez light nalaze i popularni TOP2, koji je kombinacija majoneza i kečapa, kao i THOMY senf i koncentrat paradajza.

Povezana vest:  Nestlé unapredio asortiman sladoleda za decu