Heineken-Champion The MatchHeineken® pripremio iznenađenje za potrošače iz Srbije

Draganu Vesiću kupovina u Delhaize objektima donela je iznenađenje koje je priredio jedan od vodećih premium brendova piva, Heineken®. Kao generalni sponzor UEFA Lige šampiona, Heineken® je svim potrošačima pružio jedinstvenu priliku da iskažu svoju kreativnost u nagradnom konkursu i pobedniku doneo glavnu nagradu, gledanje finalne utakmice ovogodišnje UEFA Lige šampiona na Ibici. Zajedno sa nagrađenim navijačima iz celog sveta Dragan Vesić uživaće u „madridskom“ finalu i nezaboravnim žurkama na plaži.

Povezana vest:  Kristina Perić u novoj FREYWILLE kampanji 2015/16.

-Zadovoljstvo nam je što smo uspeli da ljubiteljima fudbala u Srbiji, pored uživanja u utakmicama UEFA Lige šampiona, omogućimo i da se zabave i budu nagrađeni za svoju kreativnost i duhovitost. Verujemo da će se naš dobitnik, zajedno sa ostalim navijačima, dobro provesti i osetiti uzbuđenje velikog finala na plažama Ibice“, rekla je Sofija Eftimovski Božović, senior brend menadžer i dodala: „Partnerstvo sa ovim velikim fudbalskim takmičenjem  je odlična prilika da Heineken® svake sezone navijačima širom Evrope priredi vrhunski fudbalski ugođaj, ne samo na terenima nego i kod kuće ili u kafiću, u druženju sa prijateljima.

Povezana vest:  Danas se obeležava Međunarodni dan kafe: Godišnje popijemo 500 milijardi šoljica omiljenog napitka

UEFA Liga šampiona i Heineken® ove godine obeležavaju jedanaest godina uspešne saradnje, a dosadašnja pozitivna iskustva fudbalskih fanova su potvrda da se ova tradicija opravdano nastavlja iz godine u godinu.