Apatinska pivara je, u okviru tradicionalne edukativne kampanje „Kad pijem, ne vozim“ donirala 26 alkometara Saobraćajnoj policiji Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije. Devetu godinu zaredom, u susret velikim letnjim manifestacijama, Dragačevskom saboru trubača u Guči i Belgrade Beer Fest-u, Apatinska pivara ovom donacijom radi na podizanju svesti vozača i ostalih učesnika u saobraćaju o važnosti odgovorne konzumacije alkohola i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Povezana vest:  Rekord: 10.000 Deda Mrazova trčalo u Liverpulu

Ove godine, povodom 260 godina postojanja Apatinske pivare, donirali smo simboličnih 26 alkometara – po jedan za svaku deceniju postojanja. Kao i svakom do sada, i današnjom donacijom nastavljamo da doprinosimo boljoj bezbednosti na putevima. Nadamo se da će svih 95 alkometara najsavremenije generacije, koliko smo ukupno donirali za ovih devet godina, pomoći Saobraćajnoj policiji u efikasnijem radu i edukaciji svih učesnika u saobraćaju“ izjavio je Dragan Radivojević, generalni direktor Apatinske pivare.

Povezana vest:  Calvin Klein se ove sezone vraća osnovama

O važnosti donacije Apatinske pivare, kao i o značaju celokupne kampanje „Kad pijem, ne vozim“, Vladan Nikolić, zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije je istakao: „Rezultati istraživanja, na svetskom, ali i na nivou Republike Srbije, pokazuju da je vožnja u alkoholisanom stanju jedan od najvažnijih problema bezbednosti saobraćaja. Za efikasno i pravovremeno otkrivanje prekršaja neophodna je dobra opremljenost saobraćajne policije. Podsetio bih vas da je od 01. oktobra 2015. pokrenuta procedura koja podrazumeva da svaka kontrola vozača, odnosno vozila, uključuje i obavezno alkotestiranje. Kampanja „Kad pijem, ne vozim“ istovremeno podiže svest o štetnosti upravljanja vozilom pod dejstvom alkohola i povećava opremljenost saobraćajne policije“.

Povezana vest:  Jubilarna 15. Beogradska internacionalna nedelja arhitekture