Program Ujedinjenih nacija za životnu sredinu i kompanija Discovery Communications najavili su multimedijalno partnerstvo čiji je cilj razvijanje svesti o najvažnijim izazovima u oblasti očuvanja životne sredine i prikaz inovativnih načina za njihovo rešavanje.

Program UN za životnu sredinu i kompanija Discovery zajedno će kreirati originalan sadržaj o prirodi sa akcentom na očuvanje, prikazujući važne priče o našoj planeti i osnažujući pojedince i zajednice da budu još angažovaniji. Sadržaj će biti distribuiran kroz linearne, digitalne i društvene kanale kompanije Discovery Communications i Ujedinjenih nacija.

„Ovo je fantastična prilika za sve nas u Programu UN za životnu sredinu. Kompanija Discovery Communications je poznata po svojim programima; zabavan i edukativni karakter njihovih emisija inspiriše gledaoce širom sveta” izjavio je Erik Solhajm (Erik Solheim), šef Programa UN za životnu sredinu. „Ovo partnerstvo će pomoći da oživi pozitivna ekološka akcija i da gledaoci širom planete budu motivisani.”

Povezana vest:  Dodeljene nagrade Pipls čojs, Kejti Peri osvojila pet nagrada

„Kompanija Discovery teži da prikaže najvažnije priče o našem prirodnom okruženju i da ukaže na načine na koje možemo zaštititi planetu, to je naša svrha”, rekao je Dejvid Zaslav (David Zaslav) predsednik i direktor kompanije Discovery Communications. „Ujedinjene nacije i Discovery će koristiti svoje globalne platforme kako bi preneli zajedničku priču i poruku širom sveta.”

Saradnja obuhvata razvoj inicijativa oko zaštite i očuvanja divljine, uključivanje stručnjaka za životnu sredinu Ujedinjenih nacija i poznatih ličnosti, kako i učešće lidera kompanije Discovery na događajima Programa UN za životnu sredinu.

Fokus ovog partnerstva je i ukazivanje na ilegalnu trgovinu u divljini kroz kampanju Ujedinjenih nacija pod nazivom Wild for Life, koja nastoji da krivolov učini vidljivim i da ga jasno označi kao kriminalno delo. U ovoj kampanji pojedinci su pozvani da, uz pomoć različitih internet pomagala, kreiraju fotografiju sa svojom omiljenom ugroženom vrstom koju će zatim podeliti na društvenim mrežama kako bi inspirisali druge i podstakli ih na akciju. Od njene najave pre godinu dana, ovoj kampanji se priključilo preko milijardu ljudi, uz angažovanje 30 poznatih ličnosti. Program Ujedinjenih nacija za životnu sredinu i kompanija Discovery Communications uspešno su sarađivali na dve velike konferencije, uključujući Konvenciju o međunarodnoj trgovini ugroženim vrstama u Južnoj Africi i Konferenciju u Hanoju u Vijetnamu, kako bi skrenuli pažnju javnosti na ovo kritično pitanje.

Povezana vest:  FlixBus poklon vaučeri u knjižarama u Beogradu i Novom Sadu

Kompanija Discovery Communications je, još od svog osnivanja pre više od 30 godina, posvećena prikazivanju priča o prirodnom svetu i zaštiti vrsta koje čine našu planetu izvanrednom, a sve uz pomoć neverovatnih kreativnih resursa i dosega do više od 3 milijarde gledalaca širom sveta kroz linearne, digitalne i društvene kanale.

Kompanija Discovery je 2016. godine pokrenula projekt C.A.T –  Očuvanje ari za tigrove, revolucionarno partnerstvo sa Svetskim fondom za zaštitu divljih životinja (WWF), čiji je cilj udvostručavanje populacije divljih tigrova do 2022. godine. Kao deo partnerstva sa Svetskim fondom za zaštitu divljih životinja kompanija Discovery je 2016. godine odlučila da finansijski podrži napore za očuvanje zaštićenih staništa u Indiji i Butanu, kako bi zaštitili i povećali populaciju divljih tigrova, čiji je broj u prošlom veku opao za 96%.

Povezana vest:  Tajm magazin: 100 licnosti koje su obeležile istoriju mode

Partnerstvo između Programa UN za životnu sredinu i kompanije Discovery počelo je 19. septembra, zvaničnom najavom u Njujorku.