Lav_boca_2011

Nagrađena kampanja za novu Lav bocu

Marketinška  kampanja pokrenuta povodom predstavljanja nove Lav boce dobila je priznanje Taboo magazina „Zapažena oglasna kampanja 2010. godine“. Stručni žiri i čitaoci ovog renomiranog magazina ocenili kampanju pod sloganom “Sve što ste želeli od piva” najboljom, jer je na kreativan način informisala veliki broj potrošača o novom, unapređenom pakovanju Lav piva.

Povezana vest:  Obogaćena formula na bazi ulja za bolju negu i sjaj kose uz nove Syoss Oleo Intense boje za kosu

„Nagrada renomiranog Taboo časopisa donosi veliko priznanje naših napora da se na kreativan i zanimljiv način približimo našim potrošačima. Imajući u vidu značaj ovog priznanja, koje dolazi od predstavnika stručne javnosti, smatramo da je naša obaveza  da i u budućnosti postavljamo standarde u svim oblastima poslovanja“, izjavila je Aleksandra Ranković, direktor komunikacija kompanije Carlsberg Srbija.

Povezana vest:  Avon dobitnik priznanja za rodnu ravnopravnost

Nagradu su primili kompanija Carlsberg Srbija kao oglašivač i kreativna agencija McCann Erickson. Taboo magazin od 2008. godine organizuje takmičenje „Snaga kreativnosti“, u okviru koje se nagrađuju najbolja oglasna kampanja, spot i slogan.