cocta_nevergreen

Cockta obnovljenim konceptualnim imidžom poručuje da je uvek živa

Ovih dana omiljeno piće Cockta konačno otkriva obnovljeni konceptualni imidž i novi slogan „Uvek živa“. Koncept kampanje, pod nazivom Nevergreen, u već kultnu istoriju bezvremenog pića vaše i naše mladosti unosi novitet web serije Nevergreen, koja će s trendi vampirskom tematikom među obožavatelje Cockte doneti novo poglavlje svežine, privlačnosti i misterioznosti. Nevergreen kampanja odvija se na 6 tržišta i to u Srbiji, Crnoj Gori, Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Makedoniji, a Nevergreen webizode moći ćete i dalje da pratite od 5. maja na www.cockta.eu.
Po završetku izuzetno uspešnog regionalnog takmičenja na koje se prijavilo više od 400 mladih, Cockta je otkrila nove zvezde Nevergreen kampanje: 8 mladih glumaca, pobednika regionalnog takmičenja iz šest zemalja (Srbija, Crna Gora, Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina i Makedonija) okupili su se u martu u Ljubljani i sa dva ugledna reditelja snimili TV spot i 10 epizoda Cocktine web serije Nevergreen. Sve popularniji format serije, koja se seli u web okruženje, nastao je pod dirigentskom palicom slovenačkog reditelja Mihe Knifica, dok je TV spot delo međunarodno priznatog reditelja i autora filmova s Islanda – Thora. TV spot predstavlja misteriozni ulaz u 1. deo web serije Nevergreen, koji će biti prvi put predstavljen 5. maja 2011. na web stranici www.cockta.eu.

Povezana vest:  U prepunom beogradskom klubu Cinema predstavljena nova PilsPlus boca

»Mladi glumci, izabrani na Cocktinom regionalnom takmičenju, izuzetno su me iznenadili. Dolaze iz različitih kulturnih sredina, različite su starosne dobi, a na snimanju smo imali osećaj da se poznaju odavno. Za relativno kratko vreme obavili su veoma težak posao u filmskom svetu i pri tom ostali predani projektu. Vrlo sam uzbuđen zbog konačnog proizvoda, i voleo bih da Cocktini obožavaoci dobro prihvate seriju Nevergreen«, izjavio je po završetku snimanja reditelj Miha Knific.

Povezana vest:  Evropski PR Oskar za kompaniju PepsiCo i agenciju Chapter 4 PR

Web serija Nevergreen prikazivaće se na web stranici www.cockta.eu 10 nedelja, svake nedelje od početka maja do kraja juna po jedna epizoda. Cockta će na taj način zajedno s novim TV spotom biti prisutna na tržištima Srbije, Crne Gore, Slovenije, Hrvatske, Bosne i Makedonije. U sledeća dva  meseca najavljene su zanimljive promocije raznih okusa, Cockta zabave i brojne druge Cockta aktivnosti, koje će repozicionirati kultni brand i učestvovati u stvaranju priče o piću vaše i naše mladosti i za generacije koje dolaze.

Povezana vest:  Dulić: 200.000 građana u akciji "Veliko spremanje Srbije"