J ALBA PRESS RELEASE IMAGEDŽESIKA ALBA I BRAUN LANSIRANJEM KAMPANJE BREAKFREE POZIVAJU ŽENE DA SE MEĐUSOBNO OHRABRE

Braun i Džesika Alba pokreću Braun kampanju #Breakfree i pozivaju žene širom sveta da podrže i ohrabre jedne druge kako bi se oslobodile sumnji u sebe i osećale sasvim dobro.
Kampanja je nastala usled rezultata istraživanja* koje pokazuje je međusobno žensko osuđivanje, bilo da je to njihov lični osećaj ili stvarne osude, može biti ključni pokretač nesigurnosti i smanjenja samopouzdanja, dok je, sa druge strane, pozitivno ohrabrivanje ima veliki uticaj na lično osnaživanje žena.
Dr. Džulia T. Vud, Lineberger, profesor društvenih nauka, Emerita na univerzitetu Severne Karoline u Čepl Hilu*, kaže: „Ono što druge žene govore o nama neizbežno utiče na to kako ćemo se mi, kao žene, osećati zbog toga. Takve osude će ili učiniti nesigurnost većim ili pomoći da osoba izgradi svoje samopouzdanje. Štaviše, kada je žena prijatna i upućuje drugoj ženi komplimente, obe će se osećati veoma pozitivno.“
Braun, svetski brend broj jedan za epilaciju i ekspert za oblikovanje kose teži da učini da se svaka žena oseća lepo i izgleda ženstveno, uklanjanjem fizičkih barijera koje bi u suprotnom smanjile njihovo samopouzdanje. Sada Braun skreće pažnju ženama da obustave osudu i počnu da ohrabruju druge žene kako bi one prevazišle emocionalne barijere.
Alesandra Dolfini, Globalni Braunov direktor marketinga, objašnjava, „naši proizvodi za negu lepote imaju inovativni dizajn i sjajne performanse i pomaže ženama da se osećaju dobro i izgledaju lepo. Ipak, mi znamo da mnoge žene zapravo imaju nedostatak samopouzdanja. Naša kampanja poziva žene da izraze pozitivan stav jedne prema drugima i prestanu sa osudama. Kampajnu pokrećemo uz haš tag #breakfree i želimo da iniciramo lanac pozitivnosti putem kog će žene deliti poruke podrške ženama koje poštuju i kojima se dive – pokrenimo sestrinstvo koje će biti previše neodoljivo da bi prestalo da postoji.“
Džesika Alba, nedavno imenovana za ambasadora brenda Braun, rekla je: „veoma sam uzbuđena oko ove kampanje jer u potpunosti razumem problem osude i nedostatka samopouzdanja ali, srećom, iz ličnog iskustva znam koliko je neverovatno osnažujuća ženska pozitivna podrška. Pozivam žene da izgovore, pokažu i podele svoju podršku sa svojim prijateljicama, članicama porodice, koleginicama – sa sestrama širom sveta. Hajde da pružimo jedna drugoj samopouzdanje, oslobodimo se nesigurnosti i zajedno hodamo uspravno“ i dodala, „pomislite na ženu kojoj se divite i recite joj to danas!“
Prošlog meseca, Braun je objavio sklapanje saradnje sa Džesikom Albom i potvrdio da će ova glumica, nominovana za nagradu Golden Globe, učestvovati u integralnoj kampanji #breakfree za brend Braun, koja će se bazirati na različitim pristupima uključujući štampane magazine, aktivnosti u prodajnim objektima, digital i društvene medije i TV kampanju koja je već pokrenuta. Džesika će takođe igrati u Braun Break Free videu koji će se emitovati od aprila.

Povezana vest:  Njujorška moda u znaku Srbije

*Braun je angažovao BrightHouse za sprovođenje istraživanja u martu 2014
** BrightHouse je sproveo istraživanje koje je objavljeno kroz akademski rad Dr. Džulie T. Vud, Lineberger Istaknutog profesora društvenih nauka pri univerzitetu Severne Karoline u Čepl Hilu. Istraživanje i rad Dr. Vud se fokusira na pol, komunikaciju i kulturu; lične veze; feminističke teorije.

Od kako je se pridružila fakultetu 1975, bila je autor i urednik 24 knjige i više od 70 članaka i poglavlja u knjigama, uključujući Gendered Lives i Sage Handbook of Gender and Communication, na kojima je bila ko-urednik sa Bonnie Dow.

Povezana vest:  Osam saveta za vežbanje koje bi treneri voleli da zaboravite