Opel Ampera_1Opel Ampera – Revolucionarni električni automobil sa početnom cenom od 42,900 eura

 

 

Vožnja na električni pogon više nije deo budućnosti: Od danas, Opel će početi sa primanjem porudžbina za 2011 Amperu, prvo električno vozilo u Evropi koje ima i mogućnost produženog dometa.

 

Vožnja na električni pogon je najbolja opcija kako bi se ograničila emisija štetnih gasova i smanjila zavisnost automobila na benzin. Ukoliko se pretenduje da električni automobili u velikoj meri utiču na očuvanje životne sredine, oni moraju biti ujedno i dobrog izgleda kako bi se svideli širokom auditorijumu potencijalnih kupaca. To uključuje i ljude koje koriste automobil za neke druge svrhe osim odlaska i dolaska na posao. Ovaj ambiciozni cilj je sada postao moguć – sa revolucionarnim modelom Ampere.

 

Veliki broj vozača će veoma lako prepoznati i prihvatiti Amperu kao automobil sa električnim pogonom. To je pre svega zbog toga što osim moćne 16kWh litijum-jonske baterije, Ampera poseduje i jedinstven električni pogonski sistem koji produžava njen domet. Inovativna Ampera osim što pruža vrhunske prednosti električnog pogona, poseduje i druge karakteristike kao što su nulta emisija izduvnih gasova i dinamična vožnja. Ampera nije doživela kompromise zbog uoubičajnih nedostatka kao što su kratak domet ili dug period punjenja glomazne baterije kada ste osuđeni da ne koristite vaše vozilo.

 

Ova prednost Ampere je pozicionirala ovaj električni automobil sa petoro vrata i četiri sedišta na prvo mesto u Evropi, omogućivši vozačima slobodu da krenu u vožnju kada god i gde god požele bez brige da će se njihova baterija isprazniti na putu. Preporučena cena od strane proizvođača za ovaj automobil kreće se od 42,900 eura, što uključuje i PDV. Prema tome neto cena je 36,050 eura. Pošto će se nivoi opreme razlikovati od tržišta do tržišta, cene u svakoj zemlji će varirati. Kupci koji žele da rezervišu i obezbede kupovinu Ampere trebali bi da se registruju na sajtu: www.opel-ampera.com i postanu „ePioniri“ (ePioneer). Oni će imati priliku da dobijaju ekskluzivne novosti i šansu za test vožnju električnog vozila. Pored ovoga, oni će imati mogućnost da postanu vlasnici prvog praktičnog, porodičnog automobila u Evropi. Prodaja će u početi u četvrtom kvartalu 2011. godine.

Povezana vest:  Kompanija SEAT kreirala online kviz „SEAT ENJOY THE GAME“ UEFA Evropske lige, prijavi se i osvoji put za dvoje na finale UEFA!

 

Drugi proizvođači električnih automobila pretenduju da podele svoju cenovnu ponudu u dva dela: osnovnu cenu vozila i lizing cenu za baterijsku opremu. Ovo utiče na to da cena izgleda primamljivije jer iznos lizinga baterije nije naglašen. Međutim, plaćanje iznajmljivanja baterije na mesečnom nivou nekoliko godina na kraju u ukupnom zbiru je otprilike isto kao da ste kupili odjednom i automobil i bateriju. Opelova cenovna politika eliminiše mogućnost zabune tako što se u ponudi predstavlja celokupna cena (i automobila i baterije). Opel se takođe posvetio istraživanju načina plaćanja koji odgovaraju potencijalnim kupcima kao i lizing mogućnosti za Amperu.

 

„Ampera definiše novu eru e-mobilnosti. Nijedan drugi električni automobil ne pruža toliku slobodu prevoza kao što to pruža Opel Ampera,“ rekao je Alan Vizer, podpredsednik sektora Prodaje, Marketinga i Postprodaje u Opelu. „Nismo pravili nikakve kompromise. Ampera je prelep automobil koji je isto toliko zabavan za vožnju koliko obiluje prvoklasnim kvalitetom.“

 

Opel Ampera_2Pouzdana baterija ne podleže surovim vremenskim uslovima

Povezana vest:  Spreman redizajnirani Megane

 

Ampera je električno vozilo koje funkcioniše u različitim klimatskim uslovima. Električni pogon je aktivan u automobilu na svim brzinama i u svim situacijama. Za prvih 40-80 km napon se dobija od električnog pogona koji odaje litijum-jonska baterija od 16kWh. Za vreme vožnje na električni pogon putem baterije, Ampera ne koristi benzin i vozi bez emisije izduvnih gasova.

 

Nezavisno istraživanje je otkrilo da 80 procenata vozača u Evropi vozi manje od 80 kilometara dnevno tako da Ampera zadovoljava njihove zahteve. Kada je baterija u Amperi pri kraju, ona se može dopuniti za tri sata na 230v tako što ćete uključiti sistem za punjenje u standardnu utičnicu za struju. Pošto se baterija može tako brzo dopuniti, većina vozača Ampere će moći da se vozi skoro sve vreme na pogon baterije.

 

Ukoliko ste krenuli na duži put, motor/generator snadbeven benzinom će prožiti celokupni vozni domet za više od 500 kilometara. Ova tehnologija produženja dometa znači da je Ampera pogodna za svakodnevno korišćenje svakog člana vaše porodice.

 

Ukoliko električna vozila pretenduju da imaju značajniji uticaj na očuvanje životne sredine, ona moraju da se prodaju u velikim količinama. Električni automobili kao što je Ampera – sa produženim dometom – su najbrži put da se dostigne ovaj cilj zato što zahtevaju jako malo promena u uobičajnom životnom stilu.

 

Prelep dizajn – to je očigledno Opel

 

Ampera poseduje jedinstveni DNK Opelovog dizajnerskog jezika – upadljiv izgled zaštitne maske hladnjaka, smeo Opelov simbol i odvažan izgled prednjih farova u obliku „bumeranga“. Svaki element Ampere je dizajniran i ispitan do perfekcije kako bi se postigla veća efikasnost što čini Amperu jednom od najaerodinamičnijih modela na tržištu koje šteti energiju.

Povezana vest:  Stigao prvi "jaguar"

 

Unutar Ampere se može pronaći najkvalitetnija oprema karakteristična za vrhunsku klasu automobila. Od Bose zvučnika do ekrana osetljivih na dodir, ovaj automobil unosi prvoklasnu mobilnost u 21. vek.

 

Ampera je već osvojila simpatije mnogobrojnih poznavalaca automobila širom Evrope. Neke od nagrade prestižnih časopisa i veb sajtova su: „Zeleni“ Automobil Godine (Greenest Car of the Year), trofej za inovativnost od strane L’Automobile časopisa iz Francuske i nagrada  za najbolji električni automobil od Auto Swiata iz Poljske.

 

Preporučena proizvođačeva cena je 42,900 eura

 

Preliminarna specifikcija: Opel Ampera

Opšte infomacije

Vrsta vozila:

5-vrata, hečbek vozilo na prednji pogon

Kategorija:

Električno vozilo sa produženim dometom

Šasija:

Odvojeni MekFerson (McPherson) prednji podupirač,

Složeni zglob iskrivljene osovine pozadi, disk kočnice na četiri točka, u potpunosti obnovljive kočnice za optimizovanom energijom pripijanja, električno-asistiranje u upravljanju vozilom.

Broj mesta za sedenje:

četiri

 

Performanse

Najveća brzina (km/h):

161

EV domet (km):

40-80 (MVEG ciklus)

Ukupni domet (km)

> 500

 

Dimenzije

Osnova točka (mm):

2685

Dužina (mm):

4404

Širina (mm):

1798

Visina (mm):

1430

Zapremina prtljaga (L):

301

 

Baterijski sistem

Vrsta:

Litijum-jonska

Snaga (kWh)

16

 

Uređaj za električnu vožnju

Snaga (kW / hp):

111 / 150

Obrtni momenat (Nm):

370

 

Eksterijer

Točkovi I veličina guma:

Specijalno konstruisane gume sa sistemom nisko kotrljajućeg-otpora od 17 inča sa aluminijumski iskovanim točkovima

 

 

Preporucena proizvodjaceva cena