Da li ste znali da su vozila u poslednjih 15 godina postala teža 10 odsto i da se u istom periodu povećala i snaga agregata za pokretanje automobila za čak 30 odsto, a istovremeno je došlo do smanjenja emisija ugljen-dioksida takođe za 30 odsto? Glavni razlozi za ovakav trend su se pojavili usled potrebe da se unapređuju sigurnosne karakteristike automobila, poboljšanja performansi motora, uz konstantno menjanje modela sa svakom novom generacijom. U korak sa inovacijama ide i razvoj pneumatika koji prati dešavanja na tržištu i nastavlja da donosi bezbednost i udobnost tokom vožnje na najvišem nivou. Mnogi proizvođači se utrkuju da naprave proizvod koji će biti najbolji u svojoj kategoriji, na zadovoljstvo vozača, a među onima koji mogu da se pohvale vrhunskim rezultatima je i model SportContact 7 kompanije Continental, u veličinama od 18 do 23 inča (24 inča stiže u oktobru 2024).

Od ove jeseni kompanija iz Nemačke uvodi u ponudu ukupno 42 artikla sa imenom SportContact 7 u veličinama između 18 i 23 inča (24 inča stiže u oktobru 2024), a paleta se konstantno proširuje novim modelima. Samim tim, to može da bude odličan izbor za sportske kompaktne automobile, limuzine, sportska i supersportska, budući da celokupna lepeza novog pneumatika poseduje veću nosivost prema standardu XL, tako da se bez problema njima mogu opremati i teža vozila.

Povezana vest:  Tojota učetvorostručila profit



Novi SportContact 7 naslednik je oprobanog i omiljenog sportskog letnjeg pneumatika. Od svog prvog predstavljanja pre šest godina dobio je najviše ocene i najbolje preporuke, koje su potvrđene i ovogodišnjim pobedama na različitim testovima u prestižnim časopisima, gde između ostalog spadaju „Sport auto“, „Tyre reviews“ i „AutoBild sportscars“ i tako postavili standarde u performansama pneumatika.

„Continental je pri razvoju ovog proizvoda akcenat stavio na savršenstvo svih kriterijuma kako bi objedinio najveće zadovoljstvo u vožnji, sa najvišim stepenom bezbednosti i održivosti kod pneumatika u segmentu ultravisokih performansi (UUHP). Pored toga, ovaj model se svrstava u ‚C‘ klasu efikasnosti potrošnje goriva prema oznaci Evropske Unije. Zahvaljujući tome, SportContact 7 je siguran i pravi izbor za sva sportska vozila, bez obzira na vrstu pogona: klasični ili električni“, rekao je En Štraten, rukovodilac Strategije, analitike i marketinga u zameni pneumatika za region EMEA u kompaniji Continental.

Povezana vest:  AMSS od iduće godine u programu Eurotest

Znatno unapređene performanse

SportContact 7 tim pronašao je niz inovativnih rešenja za unapređenje performansi. Zahvaljujući prilagodljivoj šari gaznog sloja pneumatik se adaptira i na suv i na mokar kolovoz. Tačnije, zaustavni put po mokroj stazi kraći je za 8 odsto, dok se na suvoj zaustavlja na šest odsto kraćem rastojanju. Uz profil izveden u skladu s veličinom dobija se maksimalna zabava u vožnji, dok je smeša Black Chill za gazni sloj svojim sastavom precizno usklađena za prianjanje asimetričnog profila. Dodatno, snaga vozila na trkačkoj stazi povećana je za 10 odsto u poređenju s prethodnikom, sve to uz čak 17 odsto veću kilometražu.

Povezana vest:  Opel Karavan u Novom Sadu

U prilog tome da je SportContact prihvaćen kao lider u svom segmentu,  govori i činjenica da brojni evropski proizvođači vozila fabrički montiraju pneumatike sa ovim nazivom. Zapravo, zajedno s druga dva aktuelna modela letnjih guma, Continental pokriva gotovo 95 odsto tržišnih potreba modelima koje isporučuje. Ova kompanija je, naime, u mogućnosti da svojim proizvodima opremi sva putnička, SUV i kombi vozila u Evropi.

SportContact 7 razvijen je kako za automobile sa sportskim srcem, tako i za supersportska vozila. Tu spada Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, Audijeva serija RS i sportski BMW proizvođača M GmbH. Takođe, obuhvaćeni su i kompakti kao što su Ford Focus III RS ili Mini Cooper S Clubman. U ponudi su odgovarajuće veličine i za Porsche 4 S GT, vozila proizvođača AMG, Lamborghini i McLaren, ali i za Brabus S 65 Rocket 900 Coupé.