Kompanija Hyundai predstavila je na Beogradskom ekološkom sajmu automobila pod nazivom DDOR Eco BG Car Show, koji se održava od 12. do 15 maja, svu širinu svoje ponude električnih i hibridnih vozila. Prikazani modeli rezultat su integrisane strategije Hyundaia za postizanje nulte emisije štetnih gasova koja počiva na tri stuba – čista mobilnost, platforme sledeće generacije i zelena energija.

„Veliko nam je zadovoljstvo da nakon dve godine pauze u Beogradu predstavimo kompletnu ekološku gamu hibridnih, plug-in hibridnih i električnih modela koja doprinosi čistoj mobilnosti i održivijoj budućnosti za sve nas. Svesni smo da je za čistu mobilnost na srpskim putevima neophodna i  infrastruktura, pa ćemo sa tim ciljem nastaviti da ulažemo u mrežu punjača širom Srbije“, rekao je generalni direktor kompanije Hyundai Srbija, Slavc Habič. „Ponosni smo što uspešno ocrtavamo našu mapu puta kako bismo omogućili društvo bez štetnih gasova, i pritom ostajemo sinonim za postojanost, kvalitet i inovativni dizajn po kojima smo prepoznatljivi.“

Posetioci štanda, pored mogućnosti da uživo vide nagrađivane Hyundai modele, imaće priliku za druženje sa poznatim glumcem Nenadom Jezdićem, koji je dugogodišnji saradnik kompanije u kampanji razvoja ekološke svesti i povratka prirodi što su najvažnije vrednosti kompanije Hyundai Motors. „Pozivam sve zainteresovane da posete ovogodišnji sajam i iz prve ruke se uvere u posvećenost kompanije Hyundai ekologiji i porodičnim vrednostima koje sam prepoznao kada smo započeli saradnju. Izloženi inovativni modeli samo mi potvrđuju da sam bio u pravu i da ova kompanija daje veliki doprinos održivoj budućnosti koja bi svima trebalo da bude imperativ“, rekao je Jezdić.

Povezana vest:  Restilizovana Honda Legend

Očekuje se da će veliku pažnju posetilaca ovogodišnjeg sajma privući model IONIQ 5 koji je, pored pomenutih nagrada na Međunarodnom sajmu u Njujorku, od predstavljanja 2021. osvojio brojna priznanja, uključujući nagradu za nemački automobil godine, za automobil godine u Velikoj Britanij, automobil godine u izboru Auto Expressa i Auto Bildov električni automobil godine.

U pitanju je model koji u potpunosti iskorišćava arhitekturu električne globalne modularne platforme (E-GMP) kako bi ponudio 800-V, ultra brzo punjenje od 10 do 80 procenata za samo 18 minuta i veoma prostranu unutrašnjost. Sa baterijom do 72,6 kWh, njegov maksimalni domet sa jednim punjenjem je oko 470-480 km, prema WLTP standardu. Pored impresivnog dizajna i jedinstvene konstrukcije koja korisnicima daje mnogo više prostora od tradicionalnih vozila, karakteristike ovog modela uključuju tehnologiju Vehicle-to-Load (V2L), napredno povezivanje i sisteme pomoći vozaču koji nude vrhunsko iskustvo u vožnji Hyundai automobila.

Pored ovog modela, Hyundai Srbija na sajamskoj manifestaciji predstavlja i modele KONA electric od 64kWh u opremi Impression sa automatskim menjačem i hibridnu verziju ovog modela sa motorom 1.6 GDi, opremom Impression i 6DCT menjačem, kao i najprodavaniji model Hyundai game, TUCSON Hybrid sa motorom 1.6 T-GDI u opremi Impression sa 6A/T menjačem, koji su svojim naprednim karakteristikama i prepoznatljivim dizajnom već osvojili srca vozača u Srbiji. Model Santa Fe Plug in Hybrid sa motorom 1.6 T-GDI predstavljen je u najvišem paketu opreme Ultimate.

Povezana vest:  Opel pruža uvid u budućnost sa sledećim korakom razvoja brenda

U saradnji sa ProCredit bankom Hyundai Srbija je pripremila posebne sajamske pogodnosti za kupovinu ekoloških vozila sa 0 % naknade za obradu kredita za električne automobile, rok otplate 7 godina i efektivnom kamatnom stopom od 4.42%.

Hyundai Srbija kontinuirano ulaže u razvoj mreže punjača za električna vozila širom Srbije i može se pohvaliti najmodernijom mrežom punjača u 9 važnih gradova i ambicioznim planovima za dalji razvoj u narednom periodu.

O Hyundai Srbiji

Hyundai Srbija d.o.o ovlašćeni je distributer Hyundai automobila za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju i Albaniju, sa razgranatom dilerskom mrežom u većim gradovima ovih zemalja.

Hyundai Srbija poseduje prodajne i servisne centre vozila u Beogradu i Novom Sadu kao i mrežu ovlašćenih dilera širom Srbije. Kao deo evropske distributerske mreže, Hyundai Srbija poštuje visoke zahteve koje postavlja Hyundai Motor Europe. Visoki standardi se odnose na kvalitet usluge i veliku pažnju koja se posvećuje kupcima, sa posebnom pažnjom usmerenom na brigu o održavanju i servisiranju vozila. Kvalitet usluge garantuju sertifikati ISO 9001, ISO 10002 kao i znak kvaliteta Zaštićeni potrošač, dodeljen Hyundai Srbiji od strane Republičke unije potrošača Srbije. Od 2018. do 2021. tri godine u nizu, Hyundai je u Srbiji pozicioniran na prvo mesto po prodaji vozila fizičkim licima u Srbiji (izvor Qbiz). Hyundai Srbija prati globalne trendove kompanije u pravcu eko mobilnosti, koji Hyundai svrstavaju medju lidere u ponudi eko vozila. Hyundai gama eko vozila obuhvata čak 9 modela. Pored bogate ponude eko vozila Hyundai Srbija prati infrastrukturne trendove automobilske idustrije. Hyundai Srbija i svaki ovlašćeni diler Hyundai mreže opremljeni su najmodernijim punjačima za električna vozila.

Povezana vest:  Mazda CX-5 sa karoserijom od novog, ekstremno čvrstog čelika

O Hyundai Motor Europe

Hyundai Motor Europe formalno je osnovan 2000. godine sa sedištem u Offenbach-u, Nemačka. To je regionalno sedište odgovorno za preko 40 tržišta sa više od 3.000 prodajnih mesta, sa tržišnim udelom od 3,6 procenata u 2020. godini (podaci ACEA). 75% vozila koja Hyundai prodaje u regionu su modeli dizajnirani, konstruisani, testirani i proizvedeni u Evropi kako bi zadovoljili potrebe evropskih kupaca, a opslužuje ih široka evropska infrastruktura kompanije. To uključuje dve fabrike, u Češkoj i Turskoj, koje prvenstveno isporučuju vozila na tržište Evrope.

Od januara 2021. Hyundai ima jedan od najmlađih asortimana bilo kog automobilskog proizvođača, sa gotovo svim modelima mlađim od 1 godine. Više od 75% Hyundai modela u Evropi sada je dostupno u elektrifikovanoj verziji, a kompanija planira da elektrifikuje celokupnu evropsku liniju do 2025. Pored toga, Hyundai je pionir u mobilnosti sa nultom emisijom gasova, uključujući i potpuno električni subkompaktni SUV KONA Electric, električno vozilo druge generacije NEXO sa gorivim ćelijama i nedavno lansirani električni IONIQ 5. U 2020. godini više od 13 procenata prodatih automobila Hyundai u Evropi, ili gotovo 60 000 jedinica, bili su vozila sa nultom emisijom gasova, što je Hyundai učinilo jednim od vodećih proizvođača u pogledu udela u voznom parku, kao i ukupne prodaje vozila sa nultom emisijom gasova u Evropi .