Ampera

OPEL NA SALONU AUTOMOBILA U ŽENEVI 2011

Opel unapređuje vožnju od Ampere do Zafira Tourer Concepta

Model serijske proizvodnje Ampere, Opelovog revolucionarnog elektromobila produženog dometa imaće veliku premijeru na Salonu automobila u Ženevi 2011. (od 3. do 13. marta). Prve isporuke obaviće se pre isteka ove godine. Ovim Opel ispunjava obećanje da će biti prvi proizvođač koji će ovu veoma inovativnu tehnologiju učiniti dostupnom u Evropi.

Posetioci sajma će ujedno imati priliku da bace pogled na budućnost sledeće generacije Opelove Zafire: Zafira Tourer Concept donosi fleksibilnost novog nivoa prefinjenosti i udobnosti, prikazujući kako može da izgleda elegantan salon na točkovima.

Sa najnovijim ecoFLEX modelima niske emisije biće prikazane dodatne informacije o Opelu kao vodećoj firmi po pitanju održive vožnje. Dorađena Corsa i Antara, koje treba da se pojave na tržištu početkom 2011. godine takođe će biti prikazane na Opelovom štandu.

Proizvodna verzija Opela Ampere : mobilnost dostupna vozačima

Održavajući obećanja koja je dao u prethodnim godinama, Opel će nastaviti sa ulogom trendsetera, sa tržišnim uvođenjem Ampere krajem ove godine. Proizvodni model Ampere koji će biti premijerno prikazan na Salonu automobila u Ženevi ne odstupa od ciljeva postavljenih tokom razvojne faze, dok njegov smeo dizajn ostaje veoma blizu onome viđenom na ranim konceptnim modelima.

Opel Ampera elektromobil uvećanog dometa biće prvi elektromobil u Evropi podesan za svakodnevnu vožnju: vozačima daje osećaj sigurnosti da neće biti ostavljeni na cedilu zbog praznog akumulatora. Sa jedinstvenim pogonskim sistemom koji pruža energično ubrzanje i visoku rafiniranost, Ampera sa petoro vrata smešta četiri putnika i nudi izdašan prtljažni prostor. Pogon je električni u svako vreme i pri svakoj brzini. Tokom prvih 40 do 80 kilometara, energiju pruža litijum-jonski akumulator od 16-kWh. Prilikom vožnje na struju iz akumulatora,  Ampera se kreće bez oslobađanja izduvnih gasova.

Povezana vest:  Opel će proizvoditi drugu perjanicu u Riselshajmu i investirati u proizvodnju novog agregata i menjača

Nezavisno istraživanje utvrdilo je da oko 80% Evropljana ne prelaze više od 60km na dan, tako da Ampera sa lakoćom izlazi u susret njihovim potrebama. Kada se akumulator  Ampere isprazni, može se napuniti za četiri sata povezivanjem na standardnu utičnicu od 230V. Pošto se akumulator može brzo napuniti, najveći broj Ampera voziće se na akumulatorski pogon sve vreme. U slučaju potrebe za dužim putovanjem, benzinski motor/generator neosetno produžava ukupan vozni domet na više od 500 km sa punim rezervoarom. Ova tehnologija produženja dometa čini Amperu prvim praktičnim automobilom sa bezbrižnom vožnjom na el. pogon. Krajnje tih električni motor od 111 kW/150 ks isporučuje obrtni momenat od 370 Njutn metara iz stanja mirovanja. Pomoću njega Ampera postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za oko 9 sekundi, dok je maksimalna brzina 161 km/h.

Zafira Tourer Concept: Salon na točkovima

Na Salonu u Ženevi, Opel će će predstaviti moguć izgled svog većeg monokeb vozila, Zafira-e, koja je definisala ovaj segment vozila. Nazvana “Salon na točkovima”, Zafira Tourer Concept odlikuje se prostranim i svetlim enterijerom sa visokim nivoom završne obrade. “Primenili smo koncept salona na motorno vozilo,” ističe Mark Adams, potpredsednik Opel/Vauxhall-ovog projektantskog odeljenja. “Salon je mesto u koje se sklanjate radi odmora, mesto na kojem zaista želite da budete. Namera nam je bila da ponudimo isti osećaj u monokeb vozilu. Čineći ga salonom u kojem ljudi žele da provode svoje vreme.”

Sav u pravom Zafirinom stilu, Opelov novi konceptni automobil nudi najvišu moguću fleksibilnost kabine, kako bi zadovoljio najveći broj potreba za prostorom, sa naglaskom na zadnjim sedištima. Kabina je ujedno tako izvedena da priziva svetlost, daje prijatan osećaj i mirnu otvorenost ka spoljnom svetu.

Povezana vest:  Chevrolet podstiče potencijal u sledećoj generaciji

Prostran i prefinjen salonski stil enterijera obgrljen je elegantnom izvajanim, dinamičnim eksterijerom, sa novim, smelim izgledom koji integriše dramatične, krilovite farove koji unose veoma dinamičnu pojavu.

Zafira Tourer Concept donosi ambiciju Insignije, kvalitet i inovativne tehnologije u segment monokeb vozila. Projektovana je tako da svaku vožnju učini prijatnom, bezbednom i opuštajućom za sve putnike.

opel_corsa_2011Porodica Opel ecoFLEX: Više efikasnosti zahvaljujući primeni Start/Stop tehnologije

Opel predstavlja održivu i praktičnu mobilnost bez kompromisa kada je u pitanju zabava tokom vožnje. Opel ecoFLEX modeli omogućavaju nisku potrošnju goriva i nisku emisiju CO2 ne na uštrb performansi ili dinamike vožnje – i sve to po pristupačnoj ceni.

Nova ecoFLEX porodica koja će biti prikazana u Ženevi donosi dve velike novine:

-Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX sada kombinuje pogonski sistem od 70 kW/95 ks sa Start/Stop tehnologijom, nudeći kombinovanu potrošnju goriva od 3,5 litara na 100 km i emitujući samo 94 g/km CO2.

-Start/Stop tehnologija je takođe dostupna i u novoj verziji modela Opel Astra 1.3 CDTI ecoFLEX (70 kW/95 ks). Kod ovog hečbeka emisija CO2 je smanjena sa 109 na samo 104 g/km, a potrošnja goriva u kombinovanoj vožnji sa 4,1 litre na 3,9 litara na 100 km. Dok je hečbek sa 5 vrata dostupan sa i bez Start/Stop sistema, kod novog Sports Tourer 1.3 CDTI ecoFLEX modela ovaj sistem je deo standardne opreme (potrošnja goriva 4,1 l/100 km, emisija 109 g/km CO2).

Primenom Start/Stop tehnologije u čitavoj liniji modela, Opel je napravio još jedan ogroman korak ka svom cilju smanjenja potrošnje goriva i emisije.

Start/Stop tehnologija je sada dostupna u modelima Opel Agila, Corsa i Astra. Do kraja 2011. godine, biće ponuđena i u modelima Meriva, Zafira i Insignia.

Povezana vest:  SAJAM AUTOMOBILA 2011, Salon automobila u Beogradu od 25. marta do 3. aprila

Početak 2011 – novo lice modela Opel Antara i Opel Corsa

U proleće 2011. godine, redizajnirana Opel Antara sa naglašenim spoljašnjim dizajnom, novim motorima, novo-podešenom šasijom i unapređenim enterijerom, kombinuje sportski žar terenca sa vrednošću visoke upotrebljivosti i urbanim šik izgledom. Potpuno prilagođena ponuda motora se sastoji od dva nova modela 2,2 CDTI sa 120 kW/163 ks i 135 kW/184 ks, i nove 2,4 ECOTEC benzinske verzije sa 123 kW/167 ks. Svi motori ispunjavaju Euro 5 standarde za emisiju i garantuju unapređene performanse pri vožnji sa znatno smanjenom potrošnjom i emisijom. Dva ponuđena sistema prenosa – šestostepeni ručni i automatski – su takođe razvijeni od samog početka. Poboljšanja na šasiji i karakteristikama aktivne bezbednosti uključuju unapređenja na ABS sistemu i pomoć pri kretanju uzbrdo (HSA) kao deo standardne opreme, koja sprečava sprečava neželjeno kretanje nizbrdo pri kretanju ili parkiranju na usponu.

Nakon prepravki kojima je podvrgnuto sve ispod njene kože 2010. godine – linija motora, karoserija i sistem za upravljanje – Opel Corsa dobija novu garderobu u 2011. Redizajnirano lice joj daje sportski, izražajan izgled, nove nijanse spoljašnjosti i ambijent u kabini, kao i velika ponuda individualizovanih, sportskih verzija čine je atraktivnijom nego ikada. Novi multimedijalni informacioni sistem zabave nazvan „Dodirni i poveži“ (TOUCH & CONNECT) ima ekran u boji osetljiv na dodir, punu pokrivenost navigacijom za 28 evropskih zemalja, Bluetooth, iPod i USB vezu po veoma konkurentoj ceni. EcoFLEX 1.3 CDTI verzija sa 70 kW/95 ks sada opremljena Start/Stop tehnologijom ima 8,7% manju potrošnju goriva pri vožnji u gradu. Ukupno joj treba samo 3,5 litara na 100 km i emituje samo 94 g/km CO2.