SKYACTIV-D1

Mazdino istraživanje na SKYACTIV tehnologiji dobilo još jednu JSAE nagradu

Mazda i dalje dobija nagrade za razvoj štedljive, ekološki nastrojene tehnologije za svoje kupce. Dva Mazdina inženjera dobila su nagradu Outstanding Technical Paper (Izuzetan tehnički rad) na 61. godišnjoj prezentaciji Udruženja automobilskih inženjera Japana (Society of Automotive Engineers of Japan (JSAE)). Takashi Youso i Masahisa Yamakawa, obojica iz Mazdinog odeljenja za razvoj motora, nagrađeni su za svoj istraživački rad Istraživanje veza između karakteristika goriva i samozapaljenja u benzinskim HCCI (homogenous charge compression ignition) motorima.

Mazda ima više od 90 godina iskustva u konstruisanju, a ovogodišnja nagrada je 11. po redu JSAE nagrada koju je Mazda dobila od 2006. godine. Prošle godine Mazda je dobila tri nagrade za istraživanja tehnologija koje će se koristiti u Mazdinim SKYACTIV automobilima sledeće generacije – Mazdin jedinstveni start-stop sistem i-stop, katalizator sa Single-Nano-tehnologijom i za jedinstveno istraživanje komponenti materijala za zvučnu izolaciju.

Povezana vest:  MAZDA NA SAJMU U NOVOM SADU

Ovogodišnji dobitnici nagrađeni su za analiziranje uticaja različitih komponenti goriva na karakteristike motora s kompresijskim paljenjem homogene smese. Istraživanje predviđa vreme samozapaljenja za različite vrste goriva sa tržišta širom sveta i takođe demonstrira kako izbeći kliktanje (udaranje motora), koristeći uobičajeni sistem paljenja svećicom. Analiza je iskorišćena pri razvoju Mazdinog SKYACTIV-G motora koji će imati najviši odnos kompresije ikada postignut u benzinskom motoru (14:1), uz istovremeno drastično smanjenje potrošnje goriva i emisije izduvnih gasova.

Dosadašnji Mazdini dobitnici JSAE nagrada

2010    Kenichiro Saruwatari dobio je Nagradu za razvoj tehnologije za Mazdin jedinstveni start-stop sitem  i-stop.
Seiji Miyoshi dobio je Nagradu iz oblasti nauke za Razvoj single-nano tehnologije katalizatora na bazi grupe metala platine (PGM – platinum group metals).

Povezana vest:  Opel predstavio „Projekat Zemlja“

Naoko Yorozu osvojio je nagradu za svoj rad Tehnika upijanja buke vožnje.

2009    Motonori Ishibashi osvojio je Nagradu za izuzetan tehnički rad za Karakterizacija indikatora stila vožnje i njihov uticaj na ponašanje vozila.
Kouichiro Harada, Hiroshi Yamada, Hiroki Fujita, Kenji Okamoto i Akihide Takami osvojili su Nagradu za razvoj tehnologije za Razvoj katalizatora velike efikasnosti za sagorevanje čestica koji sadrži provodne materijale s jonima kiseonika.

2008    Kenji Suzuki, Kouichiro Harada, Hiroshi Yamada, Kenji Okamoto i Akihide Takami osvojili su Nagradu za izuzetan tehnički rad za Studiju o oksidaciji dizel čestica čađi pri niskim temperaturama uz pomoć komponente koja sprema kiseonik za katalizatorski filter čestica.

Povezana vest:  NOVI FIAT 500C BY GUCCI (FOTO)

2007    Daisuke Shimo osvojio je nagradu Asahara za rad Smanjenje emisije kod dizel motora uz pomoć visokog stepena recirkulacije izduvnih gasova (EGR) i hlađenja usisnog zraka.

Tsutomu Shigenaga and Toshihiro Yoshida osvojio je Nagradu za razvoj tehnologije za Razvoj i komercijalizaciju visoko ujednačenog elektro-nanošenja boje.

2006    Taeko Shimizu osvojio je nagradu Asahara za zasluge u tehnologiji za Dugoročna dostignuća u istraživanju i razvoju tehnika analize i smanjenja emisije štetnih materija.

Katsuya Nishiguchi, Toshiyuki Gendo, Kenji Takase, Yohei Shoji i Kunihiko Tao osvojili su Nagradu za razvoj tehnologije za Razvoj tehnologije tačkastog zavarivanja gvožđa i aluminijuma trenjem.