Astra ST 1Prednosti kupovine Astra Sport Tourera –pametno stilizovanje i dizajn smanjuju cenu

 

 

Sportski izgled, atletski karakter, praktičnost u upotrebi –  i ekonomičnost, su samo neke od odlika kojima nova Astra Sports Tourer zadovoljava sve zahteve koje imaju poslovni i porodični kupci.

Opel je tradicionalno zauzeo vodeću poziciju u evropskom segmentu kompaktnih karavana, a očekuje se da će Astra Sports Tourer nastaviti sa tom praksom jer kombinuje funkcionalnost karavana sa novim sportskim dizajnerskim jezikom Opela. Ovaj model će upotpuniti uspeh ostvaren zahvaljujući izvanrednoj prodaji njegovog hečbek partnera, koji je do sada ostvario preko 200.000 narudžbina.

Stil i praktičnost su naravno, glavni zahtevi koje imaju kupci modernih karavana, ali cena vlasništva postaje sve važnija, tako da su se Opelovi dizajneri i inženjeri fokusirali na snižavanje troškova.  Pored razvoja ekonomičnih pogona, oni su vodeća kompanija u evropskoj auto industriji kada je u pitanju smanjene troškova popravki usled nezgoda.

Najniži troškovi u klasi čine Astra Sports Tourer karavan pravim izborom

Astra Sports Tourer daje veliki izbor u ponudi vozila, i očekuje se da će dostići oko 55% prodaje u Evropi. Kompaktni karavani koji su često deo paketa koji kompanije nude zaposlenima, mogu da predstavljaju prilagodljive automobile za posao i za prelaženje velike kilometraže tokom sedmice, a preko vikenda se pretvaraju u stilizovana porodična vozila za široke mase. Sa jedne strane, vlasnike će privući prostranost, bezbednost i udobnost u odnosu na laskavi dizajn. Sa druge strane, u svakom poslu sa automobilima, troškovi održavanja su glavni faktor pri donošenju odluka. Troškovi održavanja se određuju prema cenovniku automobila, njegovoj rezidualnoj vrednosti i usluzi, održavanju i popravci. Astra Sports Tourer prikazuje Opelovu tradicionalnu kompetentnost u ovom segmentu i poslovanju.

Uzevši u obzir sve faktore, Astra Sports Tourer nudi najbolje ukupne troškove održavanja u klasi. To ga čini zaista pametnim izborom za poslovne kupce i to zbog sledećih faktora:

-Kasko osiguranje za nove automobile definiše troškove osiguranja za osiguranje od autoodgovornosti. Na osnovu kalkulacija, u Nemačkoj za 1.3 CDTI ecoFLEX (70 kW/95 ks) i 1.7 CDTI (81 kW/110 ks) dizel motore, Astra Sports Tourer ima ocene osiguranja koje su najbolje u klasi, nudeći godišnju uštedu do 161 evro u poređenju sa njihovim najvećim konkurentima.

Povezana vest:  Novi Peugeot 308 izabran za EVROPSKI AUTOMOBIL 2014. godine

-Insignia i Astra hečbek su postigli snažne rezidualne vrednosti od lansiranja, i oba su imala bolje rezultate od proseka konkurencije. Rezidualna vrednost je važna jer  na nju otpada oko 47% vrednosti ukupnih troškova održavanja. Povoljna rezidualna vrednost u većini slučajeva znači niske ukupne troškove vlasništva. Prvi novi Astra hečbekovi su u martu prodati kao polovni automobili u Nemačkoj sa odličnim rezultatima – dostigavši prosečnu preprodajnu vrednost od 73.6%. Kao nadogradnja na ovaj uspeh očekuje se da su rezidualne vrednosti najbolje u klasi za gornji deo segmenta kompaktnih karavana u kome se Astra Sports Tourer i nadmeće. Prvobitne povratne informacije od eksperata u pogledu rezidualnih vrednosti su bile izuzetno pozitivne, fokusirajući se na kombinciju funkcionalnosti i dizajna Astra Sport Tourer-a i privlačnosti koju njene interesantne odlike imaju kada su u pitanju poslovni i privatni kupci.

-Sa produženim dometom motora koji takođe uključuje ecoFlex opciju, Astra Sports Tourer nudi nisku emisiju CO2 – omogućujući time značajne poreske olakšice u mnogim zemljama kao i nisku cenu goriva na svim nivoima.

-Opel ima značajnu mrežu servisa širom Evrope sa visokim nivoom usluge i snažnom posvećenosti zadovoljstvu klijenata.

-Razmaci između servisnih pregleda su konkurentni i optimizovani za vozače koji prelaze veliku kilometražu.

-Astra Sports Tourer ima Opelovu pametnu galvanizaciju sa 12-godišnjom garancijom protiv perforacije za miran san i garantovanu dugotrajnu izdržljivost.

Pametan dizajn značajno smanjuje troškove popravke

Niži troškovi popravke znače niže rate osiguranja, a vlasnici Astra Sports Tourera mogu da uštede do 354 evra godišnje u troškovima osiguranja za samo godinu dana u poređenju sa prosečnom cenom 13 drugih kompaktnih automobila koji se prodaju u Evropi, na osnovu cifara koje je predstavilo nezavisno Nemačko udruženje osiguravajućih kompanija (GDV) sa sedištem u Berlinu. To je organizacija koja predstavlja 104 kuće koje se bave auto osiguranjem(1). Većina osiguravajućih kompanija širom Evrope uzimaju ove cifre kao referencu.

Povezana vest:  Mazda na Sajmu automobila u Kragujevcu

Ovo može da se postigne jer Opel ima visoko sofisticirane aluminijumske sisteme protiv udara u strukturi karoserije koje minimizuju štetu na karoseriji i komponentama prilikom sudara pri nižim brzinama – a to je najučestaliji tip nesreća na drumu – ne odstupajući od vizuelne privlačnosti automobila. Pored toga, ove osobine imaju podršku i u pametnom stilizovanju vozila.

Dok je sigurnost putnika izuzetno važna u svim nesrećama na putu, većina sudara se dešava pri relativno malim brzinama. One ne moraju da izazovu ozbiljne povrede, ali mogu da naprave veliku i skupu štetu na karoseriji i delovima. Opelovi inženjeri i dizajneri su blisko sarađivali kako bi ograničili oštećenja unutar dobro izbalansiranih, sportskih proporcija modela Sports Tourer. Ukoliko dođe do nesreće, popravke Astra Sport Tourer-a su brze i ekonomične, uglavnom zahvaljujući dizajnu njegovog udarnog sistema i prednje i zadnje karoserije, kao i zahvaljujući pametnim rešenjima za popravku glavnih komponenti kao što su hladnjak ili farovi. Oni se oslanjaju na nosače, te ih je stoga lakše zameniti.

Udarni sistem je dizajniran da izdrži udar do 16 km/h bez veće štete u strukturi i komponentama, prema standardima sudara propisanim od strane Istražnog odbora za automobilske popravke (RCAR). Posebno su napravljeni da bi zaštitili veće, skuplje komponente – kao što su hladnjaci, haube i vrata – od oštećenja. Na primer, hladnjaci su postavljeni tako da se pri udaru pokreću unazad, od zone oštećenja.

Osiguravajuća društva brinu o udarnim sistemima jer prednji branik automobila češće ponire ispod stražnjeg branika automobila ispred njega, nego što ga direktno udara. Kako bi ovo sprečili, inženjeri su postavili i dizajnirali udarni sistem za prednji i stražnji branik na Astra Sports Toureru malo više, a stražnji branik malo niže, i to sve u skladu sa svim novim kriterijumima RCAR testova za branik. Oni takođe koriste aluminijum koji efikasnije apsorbuje udarnu energiju prilikom sudara.

Povezana vest:  MAZDA2 INDIVIDUAL: saradnja kompanije Mazda i modnog dizajnera Bate Spasojevića

Hauba – skupa komponeneta –  štiti ne samo zbog toga kako ga je napravljena, već i zbog toga gde se ona nalazi. Smeštena je visoko te postavljena prema nazad tako da se nalazi u dobro zaštićenom položaju. Osim toga, inženjeri su stalno razmišljali o tome kako učiniti da popravke budu što jednostavnije. U tu svrhu su učinili vijke lako dostupnim a delove lako zamenjivim u slučaju nezgode. Mnogi delovi su sada dizajnirani tako da će, samo kvake ili neki drugi jeftini delovi koji se lako popravljaju, biti zamenjeni, ali ne i skupe komponente.

Mada ništa od ovoga ne može da se vidi spolja, ovo pametno inženjerstvo minimalizuje štetu, skraćuje vreme popravke i održava cenu rada niskom, a samim tim i smanjuje račun. Ovaj koncept popravki deluje ne samo u laboratorijama za izvođenje testova, već i u stvarnom svetu, posebno u obližnjem auto servisu.

Nova generacija modela Astra Sports Tourer 1.3 CDTI ecoFLEX (70 kW/95 ks) i 1.7 CDTI (81 kW/110 ks) dizel motori nivoa 15 po GDV-u. Uporedivi su sa 13 drugih kompaktnih automobila sa rejtingom 17 ili višim: VW Golf VI Variant 1.6 TDI (77 kW); Ford Focus Turnier 1.6 TDCI (66 kW); Ford Focus Turnier 1.6 TDCI (80 kW); Skoda Octavia Combi 1.6 TDI (77 kW); Audi A3 Sportback 1.6 TDI (77 kW); Kia Ceed SW 1.6 CRDI (66 kW); Kia Ceed SW 1.6 CRDI (85 kW); Renault Mégane Grandtour 1.5 DCI (66 kW); Renault Mégane Grandtour 1.5 CDI (78 kW); Renault Mégane Grandtour 1.5 CDI (81 kW); Peugeot 308 SW 1.6 HDI (80 kW); Hyundai i30 CW 1.6 CRDI (66 kW); Hyundai i30 CW 1.6 CRDI (85 kW).

1 Proračuni su zasnovani na godišnjoj kasko premiji većoj od 300 evra, koja uključuje i delimično pokriće od preko 150 evra; 100 odsto; Berlin licensing, 12,000 pređenih kilometara godišnje. Važi za 2010/2011. godinu. Izvor: GMACVS insurer.