Audi A2 koncept

Audi A2 koncept

Na predstojećem 64. Salonu automobila u Frankfurtu (IAA)Audi će prikazati A2 koncept vozilo, koje će javnosti pokazati smernice u kojima će se Audi kretati, kada su u pitanju električna vozila.

Koncept vozilo je dugačko 3800, široko 1690 i visoko 1490mm. I pored vrlo kompaktnih dimenzija, karoserija je elegantna, snažna i sa sportskim karakterom. Dizajneri su se koncentrisali na osnovne vrednosti, tako da su svi detalji vrlo diskretni. Kao kontrast beloj boji karoserije, na pritisak dugmeta tamni stakleni krov se pretvara u providnu površinu.

Povezana vest:  Redizajnirana Captiva SUV debituje u Ženevi

Koncept vozilo predstavlja novu generaciju LED svetala, koja su poznata pod nazivom „matrični snop“. Paket LED dioda i mikroreflektora generiše snažan svetlosni snop, koji preuzima ulogu dugih svetala. Dnevna i oborena svetla i dalje generiše standardna LED tehnologija. Zadnja svetla su takođe izrađena pomoću LED tehnologije, ali su stop stvetla sada adaptivna i menjaju intenzitet u zavisnosti od vidljivosti. Zadnje svetlo za maglu koristi laserske diode koje emituje koncentrisani snop u maglu i formiraju crveni trougao kao upozorenje vozačima koji se nalaze iza vozila.

Povezana vest:  Glumac Branislav Trifunović promoter Honde CR-Z

Dinamična svetla se protežu duž bokova A2 koncepta, ispod bočnih stakala u vidu svetlosne trake. Ova traka ima nekoliko funkcija. Senzori detektuju približavanje vlasnika i otključavaju vrata, a za to vreme bočne svetlosne trake osvetljavaju okolinu vozila. Tokom vožnje, ova traka funkcioniše kao stalni bočni marker, a takođe ima ulogu signalizacije prilikom skretanja vozila.

Dinamčno svetlo je prisutno i u kokpitu koncept vozila i u obliku je dva luka. Centralna konzola je takođe čistog dizajna i sa intuitivnim kontrolama. Pomoću komandi na upravljaču vozač upravlja većinom bitnih funkcija u vozilu, a za prikaz informacija se koristi 7-inčni displej, kao i dva sekundarna displeja.

Povezana vest:  Novi Chevrolet Camaro Z/28

Pod u A2 konceptu je potpuno ravan, a svako od zasebnih četiri sedišta ima ispod i mesta za odlaganje sitnica. U prtljažniku ima prostora za bicikl (potrebno je skinuti prednji točak).

U unutrašnjost su korišćene boje i materijali koji daju impresiju funkcionalnosti i čine enterijer svetlijim. Unutrašnjost vozila je napravljena od poliuretana i neoprena (vrata i bokovi), odnosno od recikliranog poliestera (pod). Detalji od aluminijuma su prisutni na centralnoj konzoli, dok su okviri sedišta napravljeni od plastike.