LRG DSC03975

Amstel testirao fudbalsko umeće predstavnika medija, novinari pokušali da pogode prečku

Poznati brend piva Amstel Premium Pilsener, sponzor najmasovnijeg evropskog fudbalskog takmičenja UEFA Lige Evrope, priredio je specijalo iznenađenje za novinare beogradskih redakcija. Svoje kancelarije novinari su na 90 minuta zamenili fudbalskim terenom i pokušali da urade ono što ni najbolji šuteri među fudbalerima ne mogu lako da izvedu – pogode prečku. Najuspešniji šuteri iz različitih medijskih kuća za svoju preciznost su nagrađeni kartama za utakmicu Partizana i španskog Atletik Bilbaa na stadionu u Humskoj.

Povezana vest:  Cena ulaznica za Klasiko kod tapkaroša - 900 evra

-Ove godine Amstel Premium Pilsener se vratio u evropski klupski fudbal zahvaljujući partnerstvu sa UEFA Ligom Evrope i zbog toga želimo da svim fudbalskim fanovima širom Evrope priredimo savršenih 90 minuta. Novinari se u svom poslu svakodnevno susreću sa izazovima, ali mi smo rešili da ih malo oraspoložimo i zabavimo kako bismo ih podsetili da pored navijačkih strasti, fudbal donosi i mnoge lepe i zabavne trenutke – rekla je Jelena Petrović, brend menadžerka Amstela u kompaniji Heineken i dodala:
-Amstel Premium Pilsener ima dugu tradiciju partnerstva sa fudbalom i nakon uspešnog sponzorstva UEFA Lige šampiona pre nekoliko godina, ponovo pokreće najbolji evropski fudbal u Ligi Evrope.

Povezana vest:  AFRIČKI KUP NACIJA 2012, Pobede Ekvatorijalne Gvineje i Zambije na startu turnira

Predstavnici medija koji su prihvatili Amstel Premium Pilsener izazov „pogodi prečku“ trebalo je da šutiraju na gol, ali sa ciljem da pogode prečku – jedanput sa udaljenosti od 11 metara ili pet puta sa udaljenosti od 6 metara od gola. Iako im šutiranje na gol ne spada u opis delatnosti, novinari su se i u ovom neobičnom takmičenju pokazali kao vrlo vešti, tako da je takmičenje do samog kraja bilo neizveno. Ovo je bila samo jedna u nizu aktivnosti iznenađenja koje će kroz sve faze takmičenja u Ligi Evrope Amstel Premium Pilsener priređivati za novinare, ali i za potrošače, a najsrećniji će sledeće godine moći da otputuju u Bazel na finalnu utakmicu Lige Evrope.

Povezana vest:  Murinjo: Ostajem u Romi