EXPO_CENTAR_FIFA_TROFEJViše od 13.000 fanova videlo FIFA trofej

 

Najpoznatiji sportski simbol na svetu, FIFA trofej, videlo je 13.538 ljudi tokom njegovog trodnevnog boravka u Srbiji, od 31. marta do 2. aprila. Trofej je došao u našu zemlju u okviru Coca-Cola svetske turneje koja traje ukupno 225 dana  i obuhvata 84 zemlje na pet kontinenata.

Fudbalski fanovi imali su priliku da prvi put, uživo i izbliza, vide najcenjeniju sportsku ikonu i da je fotografišu. Pored toga, posetioci su u Expo centru, gde je trofej bio izložen, uživali u brojnim zabavnim aktivnostima na temu fudbala. Veliku pažnju privukao je interaktivni fudbal, zatim „magični“ tunel, istorija fudbala u 3D bioskopu i specijalni 3D snimci nezaboravnih momenata FIFA Svetskog prvenstva. S obzirom na to da se ovogodišnji Mondijal održava u Južnoj Africi, atmosferu je upotpunilo plesanje uz tradicionalne afričke ritmove. A da sve funkcioniše besprekorno, potrudilo se 150 volontera, koji su bili puni entuzijazma i pozitivne energije.

Povezana vest:  Slavlje Mladosti, kiša prekinula meč u Subotici

-Poznato je da je Coca – Cola vrlo posvećena razvoju sporta. Decenijama smo deo fudbalske istorije, a više od 30 godina sarađujemo sa Svetskom fudbalskom federacijom. Veliko nam je zadovoljstvo što smo, zahvaljujući toj saradnji, omogućili milionima ljudi širom sveta da zajedno stvaraju fudbalsku istoriju i budu deo fudbalskog slavlja. Coca – Cola turneja u Srbiji je nadmašila sva očekivanja, više od 13 hiljada ljudi koji su videli trofej to potvrđuje. Ovo je jedno u nizu nezaboravnih iskustvava koje je naša kompanija omogućila svojim potrošačima, a biće ih naravno još mnogo. To je ono sto se od nas očekuje i što sa radošću možemo da priuštimo ljudima –  izjavila je Nataša Đurđević, regionalni market menadžer kompanije Coca-Cola.

Povezana vest:  SVETSKO PRVENSTVO BRAZIL-1950, Trijumf Urugvaja - samoubistva u Brazilu

-Tokom poslednjih nekoliko meseci, koliko živim ovde, uverio sam se u to da je Srbija fudbalska EXPO_CENTAR_FIFA_TROFEJ_1nacija, a fudbal najvažnija sporedna stvar na svetu. S obzirom na to da i sam volim i pratim fudbal, delim oduševljenje sa onima koji su sa nestrpljenjem očekivali dolazak trofeja. Coca-Cola oduvek teži da se uključi u ono što je važno njenim potrošačima. Očigledno im je zajednička ljubav i strast prema fudbalu i najvažnijem sportskom događaju – FIFA svetskom prvenstvu. Logično je da im izađemo u susret i pružimo iskustvo koje će pamtiti celog života – rekao je Sotiris Janopoulos, generalni direktor kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija.

Povezana vest:  Roben i Jansen ne igraju u kvalifikacijama zbog povreda

Trofej je krenuo na turneju iz FIFA sedišta u Cirihu, 21. septembra 2009. i preći će oko 138 hiljada kilometara, što je tri puta više od prečnika Zemlje. Turneja se završava 4. maja kada trofej stiže u zemlju domaćina Mondijala. Originalni FIFA trofej od 18-karatnog zlata mogu da dodirnu samo najviši čelnici FIFA-e, predsednici država i kraljevi kraljevina, ali i fudbaleri zemlje koja na Svetskom prvenstvu osvoji titulu. Do sada je posetio 86 gradova u 73 zemlje, a Srbija je 74. po redu. Svoju turneju, trofej nastavlja u Severnoj Irskoj.