Hennessy, najprodavaniji konjak na svetu, i Nacionalna košarkaška asocijacija (NBA) danas su najavili globalno proširenje svog partnerstva, kojim Hennessy postaje „zvanično žestoko piće NBA“ širom sveta. Višegodišnji sporazum, koji obeležava prvo globalno partnerstvo lige sa nekim brendom žestokih alkoholnih pića, otvara sledeće poglavlje Hennessyjevog odnosa sa NBA i proširuje severnoamerički ugovor koji je bio najavljen u februaru 2020. godine. 

„Počastvovani smo što smo odabrani za prvog globalnog partnera u istoriji NBA među alkoholnim pićima“, rekla je Julie Nollet, globalni direktor marketinga Hennessyja. „NBA je više od košarke, a Hennessi više od konjaka. Zastupamo globalne zajednice i ovo partnerstvo nas osnažuje da podržimo igru i kulturu koja okuplja ljude kroz zabavu i druženje uprkos trenutnim izazovima sa kojima se suočavaju fanovi širom sveta. Delimo osnovne NBA vrednosti koj se tiču integriteta, timskog rada, poštovanja i inovacija, koje su moćnije nego ikada dok radimo na inspirisanju i ujedinjavanju ljudi širom sveta. „ 

Povezana vest:  Lazić: Protiv Bamberga da se vratimo na pobednički kolosek

„Ovo proširenje partnerstva predstavlja uzbudljivu prekretnicu za ligu, jer Hennessy postaje prvi NBA globalni partner za žestoka alkoholna pića“, rekao je Dan Rossomondo, prvi potpredsednik NBA za medije i poslovni razvoj. „Radujemo se što ćemo nastaviti da slavimo košarku zajedno sa ovom kultnom markom i ljubiteljima NBA širom sveta.“  

Prošireno partnerstvo počeće u Africi, Aziji i Pacifiku, Evropi i Južnoj Americi lansiranjem modifikacije kampanje Hennessy x NBA: Lines koja slavi one koji vode košarku napred. Fanovi širom sveta moći će da nazdrave uz nove ekskluzivne boce Hennessy VS i VSOP Limited Edition, posebno dizajnirane u znak proslave ovog partnerstva. Boce u ograničenoj seriji za sada su dostupne u SAD, a distribucija širom sveta planirana je za drugi kvartal 2021. godine.  

Povezana vest:  Peković: Prošla sezona verovatno najteža u istoriji KK Partizan

Duže od 250 godina, Hennessy je slavio one koji oličavaju etos „Nikad se ne zaustavljaj. Uvek teži boljem“, personifikovan kroz nepokolebljivu posvećenost igrača takvom kulturnom obrascu. Tokom cele godine, Hennessi će slaviti tradiciju i način razmišljanja ljubitelja košarke širom sveta kroz niz događaja, aktivacija i lokalizovanih sadržaja.  

Za više informacija o NBA sezoni 2020-21. sa Hennessyjem, posetite Hennessy.com ili @Hennessy na Instagramu.  

Povezana vest:  Skopski Karpoš sokoli ozvaničili učešće u košarkaškoj ABA ligi