Peloton prva sport biznis konferencija biće održana u četvrtak, 14. decembra u hotelu Hyatt Regency Belgrade.

Gosti konferencije biće svetski stručnjaci u oblasti sporta i biznisa. Među panelistima će se naći velika imena srpskog sporta, kao što su Milica Đuričić (ex Mandić)  i Aleksandar Kukolj, a specijalno gostovanje najavio je direktor marketinga NBA za Evropu i Bliski istok, Sergio Friede Bobadilla.

Veroljub Zmijanac, inicijator i programski direktor Peloton-a, objašnjava zašto je ovakav događaj neophodan regionu:

„Mi u regionu u oblasti sporta imamo velike sportske priče, ali nas naše socijalističko nasleđe sprečava da se brže prilagodimo promenama koje dolaze. Šansa da se uskoči u ovaj tok više nije samo prilika, već neminovnost za sve koji misle da ostanu u industriji u narednih deset godina. Verujem da je zadatak svih nas da budemo deo svetskih trendova, učiti i graditi ekonomiju sporta na bazi znanja. Pozivam vas da se priključite konferenciji i da svi zajedno stvaramo mesto pobede biznisa i sporta”.

Povezana vest:  ALPSKO SKIJANJE, Neizvesna veleslalomska trka zbog toplog vremena

Teme konferencije biće organizovane studije slučaja, diskusije i dubinski 1:1 intervjui, kao i razgovor o strategijama, biznis razvoju, investicijama, sponzorstvima, izgradnji brendova, digitalnoj komunikaciji, inovacijama, sportstech, medijima i angažovanju navijača.

Organizator događaja je Agencija SportIT – Sports Marketing & Management koja će u toku konferencije dodeliti nagrade najboljim kampanjama u sportu. Nakon predavanja, panela i radionica, biće proglašeni dobitnici nagrade Peloton Awards, i to u tri oblasti: Najbolji sportski događaj, Najbolje sponzorstvo i Najbolja kampanja koja se oslanja na sport. Za nagradu mogu da se kandiduju vlasnici sportskih prava, agencije, brendovi i kompanije koje prave uspešne biznise i sprovode učinkovite marketing kampanje u sportu.

Povezana vest:  SNUKER, O'Saliven: Mogu da osvojim još titula svetskog šampiona

Prema rečima Tijane Popadić, direktorke SportIT-a, nagrade u sportu nisu prilika samo za najbolje sportiste, već za ceo ekosistem.

„Profesionalizacija jedne oblasti podrazumeva da svi priznamo da nemamo sva znanja i budemo obradovani činjenicom koliko možemo da naučimo i napredujemo. Gradeći sportske brendove, biznise i sponzorstva videli smo koliko jedni drugima možemo da pomognemo i želimo da okupimo sve radnike u sportu i damo im priliku i prostor da se umreže, nauče nove stvari, inspirišu se, a najbolje da nagradimo,“ dodaje Popadić..

Povezana vest:  Zorana Arunović osvojila drugo srebro u Minhenu

Dvojezičnoj konferenciji prisustvovaće ograničen broj učesnika, a agenda događaja može se pronaći na sajtu https://peloton.day/