Premijerno prikazan novi spot Nataše Bekvalac „Dođi mami“

///Premijerno prikazan novi spot Nataše Bekvalac „Dođi mami“

Da dobre stvari ne treba menjati dokazali su Nataša Bekvalac i Coby novom zajedničkom saradnjom na pesmi Dođi mami koja je premijerno, pred novinarima i fanovima, prikazana u novosadskom BIG tržnom centru. Već na prvo slušanje ova numera pretenduje da postane pravi letnji hit. Mala iz srpske Atine blistala je u beloj haljini i sa osmehom na licu strpljivo odgovarala na pitanja novinara. Nije krila oduševljenje što je napokon novu pesmu i spot podelila sa publikom, ali se ujedno i izvinila jer će numera tek sutra biti dostupna na njenom zvaničnom YouTube kanalu.

Povezana vest:  Vasil Hadžimanov nastupa u Parobrodu

“Ne znam kako ste stigli u BIG, pošto ja mene zadesilo sve što je moglo i umalo da ne stignem na sopstvenu promociju. Hvala vam mnogo što ste došli. Ne znam šta je ovo, možda retrogradni Merkur ili nešto u zvezdama, ali ništa ne ide kako treba poslednja dva dana. Nadam se da ćete uživati u spotu. Nažalost, zbog nepredviđenih poteškoća, premijerno ćemo ga na mom zvaničnom Youtube kanalu pustiti tek sutra.”

Nataša je ipak ostala pozitivna, pa je istakla kako je uzbuđena zbog novog projekta.