ljubica_cvejic4Studenti i poznati kreatori edukuju o biznis dreskodu

 

Studenti koji se bave odnosima sa javnošću na Fakultetu političkih nauka su u sklopu PR dana FPN 2010 organizovali jedinstvenu modnu reviju „Budite formalni i   PRofesionalni“.

Dobra komunikacija među ljudima je pola uspeha. Način ponašanja i odevanja je od veoma velike važnosti za prvi utisak i vaš dalji napredak u poslu.

Za pristojan izgled je potrebno malo brige o sebi i odgovornosti pojedinca prema stvaranju i odrzavanju kulture jednog naroda! Pojam formalnog odevanja podrazumeva prilagođavanje odeće prilici! U par poslovnih kompanija je ta obaveza navedena u pravilniku ponasanja ili se formalni ili biznis dreskod uvodi radi postizanja standardizacije odevanja zaposlenih. Na svim ostalim mestima je nastao haos koji se lako moze preoblikovati.

Povezana vest:  Gillette, ekspert za negu muškaraca, nudi rešenja za uspeh

Predloge poslovnog stajlinga na reviji u beogradskom baru Loft & Buduar dali su poznati kreatori koji su studente stilizovali i podržali u ovom projektu Verica Rakočević, Nataša Šarić, Milan Zejak, Danka Karović, Ana Grebec, Katarina Kovačević i modne kuće Legend i AMC.

Verica_RakocevicModna kuća Legend, koja je bila najveća podrška studentima u organizovanju ovog događaja, je na reviji predstavila svoje shvatanje poslovnog dreskoda koji po njima odgovara biznis kežual stilu, gde se prepliće poslovni stil sa notom opuštenosti i akcentom na urednosti. “Legend Vam za ovu sezonu preporučuje kombinacije teget i bele boje, bež i crne, safari braon i bež boju. Moderne forme za kancelariju i ove sezone su klasičan sako, safarij sako/jakna, haljina do ispod kolena, uske pantalone peglane na buh”istakla je Marijana Primorac, dizajnerka ove modne kuće.

Povezana vest:  Majstor destiler, Jeff Arnett, otkrio tajne najprodavanijeg viskija na svetu

Svoje viđenje formalnog načina odevanja prikazala je i mlada neafirmisana kreatorka Ljubica Cvejić, čija kolekcija pod nazivom „Un gateau,s’il vous plait“ je namenjena ženi koja je aktivna, svesna svoje individualnosti, koja neguje ženstvenost a osvaja intelektom. Može se videti kako donosi odluke na poslu a već sledećeg trenutka mašta da uživa dok šeta bosa po poplocanim ulicama Pariza, koji zeli da poseti. Ona ima manire, ali ne i moralne stege. Boje koje dominiraju su sladoled, razni tonovi bez, boje vanile, bledo-roze, svetlo-braon, i bela. Materijali koji su korisceni su pamuk i tanki vuneni stofovi u kojima ćete se osećati udobno. Svaki komad je dizajniran tako da se moze kombinovati u ležernom stilu oblačenja kao i za svečane prilike. Silueta prosirenih ramena (aktuelnih puf rukava), uskog struka naglasava ženstvenost a čitava kolekcija zamisljena je tako da se osećate kao da se nalazite ispred vitrine sa kolačima i ne znate koji biste radije uzeli.

Povezana vest:  GLAMUROZNI ITALIJANSKI BREND MARELLA STIGAO U BEOGRAD

amcValentina Obradović, kreatorka modne kuće Afrodita govoreći o stilu kao spoljašnjoj formi suštine jednog bića ističe da je profesionalni dreskod nešto što je naš lični kod u svetu biznisa.

Sa studentima su se na pisti našli politički analitičari prof. dr Slaviša Orlović i prof. dr Zoran Stojiljković a među publikom su svoje komentare davali brojni stručnjaci iz sfere komunikacija i odnosa sa javnošću u Srbiji.