Pobednik konkursa Marko Djuric

Heineken snimio prvi „selfi“ iz svemira

Heineken je snimio prvi selfi iz svemira u okviru ekskluzivnog događaja pod nazivom „Spajfi“ („Spyfie“), koji je održan na brani Huver Dam (Hoover Dam) u američkoj državi Nevada uz prisustvo više od 200 zvanica. Projekat je pokrenut u čast dugogodišnjeg partnerstva sa franšizom kultnih filmova o Džejmsu Bondu.

Kako bi se napravio ovaj revolucionarni snimak, Heineken je sklopio partnerstvo sa kompanijom UrtheCast, inovatorima na polju fotografisanja planete Zemlje. Snimak je napravljen fotoapratom visoke rezolucije „Deimos-2″, i specijalnom video kamerom Iris, koji su bili postavljeni na Međunarodnu svemirsku stanicu.

heineken selfi event

Krećući se u orbiti na visini od 600km, fotoaparat Deimos-2 zumirao je lokaciju za snimanje i fotografisan je spektakularan panoramski pogled. Snimak je dodatno poboljšan posebnim uređajem koji je omogućio snimanje krupnog plana svakog od gostiju. Više od 200 srećnih zvanica iz čitavog sveta – pobednika posebnog takmičenja koje je organizovao Heineken, poslovnih partnera i predstavnika medija – bilo je u prilici da direktno sa događaja podeli ovaj istorijski trenutak na društvenim mrežama.

Povezana vest:  Skechers GO RUN patike sa Smart Shoe tehnologijom

„Cilj kampanje „Spectre“ je da ljudima približi Bondov svet i mi smo ponosni što smo uspeli upravo to da uradimo“, rekao je Hans Erik Tujt (Hans Erik Tuijt), direktor za sponzorstva u kompaniji Heineken i dodao: „Od mogućnosti da fanovi dobiju pristup ekskluzivnom sadržaju sa snimanja filma, preko reklame sa Danijelom Krejgom koju smo premijerno prikazali na Facebook-u, zaključno sa jedinstvenim projektom „Spajfi“, kampanja „Spectre“ postavila je najviše standarde u kreiranju globalnih kampanja.“

Povezana vest:  Humanitarne aukcije dresova od sada dostupne svima, lavinu humanosti pokreće Raduljica!

„Kada nas je početkom godine Heineken kontaktirao sa ovom idejom, oduševljeno smo prihvatili“, rekao je Skot Larson (Scott Larson), izvršni direktor kompanije UrtheCast i istakao: „Ovaj selfi demonstrirao je mogućnosti fotoaparata Deimos-2 na zaista originalan način istakavši upravo ono što naše kamere i naša tehnologija mogu da pruže – alat za promenu i kreativnu saradnju.“

Povezana vest:  Dior imenovao Rafa Simonsa za novog umetničkog direktora

Film „Spectre“, 24. avantura Džejmsa Bonda u produkciji kompanije EON Alberta R. Brokolija (Albert R. Broccoli), studija Metro Goldvin Mejer (Metro-Goldwyn-Mayer) i kompanije Soni Pikčers Entertejnment (Sony Pictures Entertainment), premijerno je prikazan 26. oktobra u Velikoj Britaniji, dok je premijera u Srbiji održana 04. novembra. Osim što već obara rekorde na blagajnama u Britaniji, film je premašio rekord kada je u pitanju prihod od prikazivanja u prvoj nedelji, kao i zarade na početku prikazivanja.

Heineken® sarađuje sa franšizom filmova o Džejmsu Bondu od 1997. godine i filma „Sutra ne umire nikad“, a „Spectre“ je sedmi po redu film u kome se ovo partnerstvo ostvaruje.