Pobednik konkursa Marko Djuric

Heineken snimio prvi „selfi“ iz svemira

Heineken je snimio prvi selfi iz svemira u okviru ekskluzivnog događaja pod nazivom „Spajfi“ („Spyfie“), koji je održan na brani Huver Dam (Hoover Dam) u američkoj državi Nevada uz prisustvo više od 200 zvanica. Projekat je pokrenut u čast dugogodišnjeg partnerstva sa franšizom kultnih filmova o Džejmsu Bondu.

Kako bi se napravio ovaj revolucionarni snimak, Heineken je sklopio partnerstvo sa kompanijom UrtheCast, inovatorima na polju fotografisanja planete Zemlje. Snimak je napravljen fotoapratom visoke rezolucije „Deimos-2″, i specijalnom video kamerom Iris, koji su bili postavljeni na Međunarodnu svemirsku stanicu.

heineken selfi event

Krećući se u orbiti na visini od 600km, fotoaparat Deimos-2 zumirao je lokaciju za snimanje i fotografisan je spektakularan panoramski pogled. Snimak je dodatno poboljšan posebnim uređajem koji je omogućio snimanje krupnog plana svakog od gostiju. Više od 200 srećnih zvanica iz čitavog sveta – pobednika posebnog takmičenja koje je organizovao Heineken, poslovnih partnera i predstavnika medija – bilo je u prilici da direktno sa događaja podeli ovaj istorijski trenutak na društvenim mrežama.

Povezana vest:  COOL UZ EXTREME INTIMO

„Cilj kampanje „Spectre“ je da ljudima približi Bondov svet i mi smo ponosni što smo uspeli upravo to da uradimo“, rekao je Hans Erik Tujt (Hans Erik Tuijt), direktor za sponzorstva u kompaniji Heineken i dodao: „Od mogućnosti da fanovi dobiju pristup ekskluzivnom sadržaju sa snimanja filma, preko reklame sa Danijelom Krejgom koju smo premijerno prikazali na Facebook-u, zaključno sa jedinstvenim projektom „Spajfi“, kampanja „Spectre“ postavila je najviše standarde u kreiranju globalnih kampanja.“

Povezana vest:  U stampedu u Pamploni povređene 23 osobe

„Kada nas je početkom godine Heineken kontaktirao sa ovom idejom, oduševljeno smo prihvatili“, rekao je Skot Larson (Scott Larson), izvršni direktor kompanije UrtheCast i istakao: „Ovaj selfi demonstrirao je mogućnosti fotoaparata Deimos-2 na zaista originalan način istakavši upravo ono što naše kamere i naša tehnologija mogu da pruže – alat za promenu i kreativnu saradnju.“

Povezana vest:  Nastanjivanje dugorepe sove u austrijskim šumama

Film „Spectre“, 24. avantura Džejmsa Bonda u produkciji kompanije EON Alberta R. Brokolija (Albert R. Broccoli), studija Metro Goldvin Mejer (Metro-Goldwyn-Mayer) i kompanije Soni Pikčers Entertejnment (Sony Pictures Entertainment), premijerno je prikazan 26. oktobra u Velikoj Britaniji, dok je premijera u Srbiji održana 04. novembra. Osim što već obara rekorde na blagajnama u Britaniji, film je premašio rekord kada je u pitanju prihod od prikazivanja u prvoj nedelji, kao i zarade na početku prikazivanja.

Heineken® sarađuje sa franšizom filmova o Džejmsu Bondu od 1997. godine i filma „Sutra ne umire nikad“, a „Spectre“ je sedmi po redu film u kome se ovo partnerstvo ostvaruje.