cocta_nevergreen

Počinje regionalni konkurs za Nevergreen kampanju

Cocktin izazov za mlade

 

Cockta pokreće regionalnu misiju koja će obuhvatiti tržišta Srbije, Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Piće naše i vaše mladosti vraća se sa privlačnom pričom koju će promovisati mladi ljudi. U tu svrhu Cockta je osmislila jedinstvenu regionalnu kampanju zajedno sa međunarodnim takmičenjem pod nazivom Nevergreen, u okviru kojeg će se mladi nadmetati za ulogu u Cockta TV reklami i Nevergreen veb serijalu.

Cockta je kultni brend koji je bio i ostao važan deo života svih generacija. Napravljena je od jedinstvene mešavine sastojaka, koja uključuje šipak, lekovito bilje i vitamin C. Iako je recept za Cocktu strogo čuvana tajna, poznato je da ne sadrži kofein ili fosforne kiseline, agresivne sastojke koji se često nalaze u bezalkoholnim pićima.

Povezana vest:  Mr. Stefan Braun pomera granice dobrog provoda i u novoj sezoni

U predstojećim mesecima Cockta će se promovisati u javnosti kroz inovativnu regionalnu kampanju Droge Kolinske u šest zemalja: Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini. Kao deo kampanje, biće organizovano međunarodno takmičenje za mlade koji će se takmičiti za ekskluzivnu ulogu u TV reklami i Nevergreen veb serijalu, koji će se emitovati tokom narednih meseci. Za učešće na takmičenje moći će da se prijavi na tri načina: putem sajta www.cockta.eu, Nevergreen audicije koja će se održati u Beogradskom dramskom pozorištu 5. marta i i 11. marta  u  MMC studiju u Zagrebu, a na licu mesta prilikom susreta sa Cocktinim putujućim promoterima.  Internacionalni žiri, koji će odabrati šest mladih zvezda, čine scenarista i filmski kritičar Aleksandar Radivojević, ozloglašena hrvatska zvezda Ella Dvornik i glumac Sergej Trifunović. Šest mladih zvezda biće lica Cocktine regionalne kampanje tokom predstojećih meseci pojavljivanjem u TV reklami za Cocktu i Nevergreen veb serijalu.

Povezana vest:  Deseti dečiji likovni konkurs Forma Ideale

Rozana Turk, regionalni brend menadžer Droge Kolinske, veruje da je Cockta i dalje najugledniji brend u regionu: “Cockta je deo našeg kulturnog identiteta i ponosna sam što učestvujem u kreiranju priče o piću naše i vaše mladosti. Srećna sam što ćemo uključiti mlade ljude i pružiti im šansu da zablistaju na Internetu i kastinzima. Vreme je da svet još jednom posvedoči mladalački duh Cockte i njen kreativni izgled koji će je približiti mlađoj generaciji, koja Cocktu vidi drugačije od nas.”

Povezana vest:  Drugo veče 13. Next internacionlne smotre mode u Kotoru

Međunarodna audicija Cockte nije jedina karakteristika kampanje koja će sigurno osvojiti Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju, Makedoniju, Bosnu i Crnu Goru. Ljubitelji Cockte biće u mogućnosti da uživaju u letnjim promocijama svih njenih ukusa i novom izgledu koji će se sigurno dopasti i mladima i starijima. Kultni brend se vraća u sa novim  izgledom.