U sredu, 22.marta,  na Svetski dan voda u Silosima, Supernatural predstavlja modni brend posvećen Dunavu – “Friends of the Danube’’. Ovaj brend ima za cilj promociju, unapređenje i zaštitu životne sredine Dunava.

‘’Još  davne 2007. na Dan planete Zemlje, 22. aprila, pokrenuli smo Supernatural festival, kako bismo proslavili dan Majke Zemlje i uticali pozitivno na ekološku svest mladih. Bilo je to okupljalište ekoloških aktivista na Hajdučkoj česmi, i način da se promoviše aktivan životni stil u ritmu sa prirodom. Supernatural festival je postao “edutainment” platforma; mesto gde možete naučiti  nešto korisno o životnoj sredini dok se lepo zabavljate.’’ –  kaže Srđan Stanković, osnivač Supernaturala.

Povezana vest:  Prodajna izložba TEA TIME od 23. do 29.decembar, Kc GRAD

Podsećamo da je Supernatural 2011. godine pokrenuo smo projekat „Od deponije do parka“ gde je12 hektara deponije šuta na Adi Huji, preobraženo u park. Za narednih 11 godina, biodiverzitet je potpuno obnovljen sa 41 novom vrstom biljaka, 91 vrstom ptica, 9 vrsta leptira, mnoštvom insekata, pčela i obiljem živog sveta. Novonastala šuma na obali Dunava je 2022. zaštićena u planskim dokumentima grada Beograda.

Povezana vest:  NOVO: NIVEA Q10 POWER Anti-Wrinkle + Extra-Nourishing

U međuvremenu Supernatural tim pokrenuo je  seriju kampova za mlade na Dunavu. Kamp je način da se nauči nešto lepo i da se reka doživi kroz avanturu  i aktivan životni stil. Dok na kampovima  istražujemo Dunav, vozimo kajak i biciklo, posmatramo ptice, trekujemo, sadimo drveće,  kuvamo riblju čorbu…

Supernatural kreće u novu avanturu posvećenu reci Dunav ovim posebnim modnim brendom I poziva vas da podržite ovu lepu ideju. Muzički deo poveren je Šćepinim vragolijama.

Povezana vest:  Avon fondacija za zene slavi milijardu doniranih dolara