Cockta_audicija_11.03.11._94

Odličan odziv na Cocktinom regionalnom Nevergreen takmičenju (FOTO)

U četvrtak, 17. marta, završilo se Cocktino regionalno takmičenje Nevergreen u sklopu kog je međunarodni žiri (Aleksandar Radivojević, Ella Dvornik i Sergej Trifunović) izabrao 6 talentovanih predstavnika mlade generacije koji će nastupiti u novoj Cockta TV reklami i web serijalu Nevergreen. Regionalno takmičenje za mlade glumce deo je Cocktine regionalne kampanje koja će u drugoj polovini aprila pokazati celokupnu konceptualnu promenu Cockte i to na tržištima čitave regije – Srbije, Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore.

Odziv za regionalno takmičenje, koje je trajalo od 11. februara do 15. marta, bio je odličan. Mladi ljudi željni slave su na web stranici www.cockta.eu prijavili 410 video snimaka, na dve audicije u Beogradu i Zagrebu učestvovalo je više od 400 prijavljenih, Cockta je na svom Facebook profilu privukla više od 107.000 prijatelja iz čitave regije, a web stranicu www.cockta.eu je posetilo gotovo 180.000 korisnika.

Povezana vest:  Nova tetovaža Andželine Džoli

»U kompaniji Droga Kolinska veoma smo zadovoljni odazivom jer su u takmičenju učestvovali  mladi iz cele regije – iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Makedonije. Privukli smo njihovu pažnju i aktivno ih uključili u gradnju brenda Cockte. Naša ovogodišnja kampanja temelji se na novoj energiji i svežini, a povratne informacije koje smo do sada dobili o kampanji nam samo potvrđuju da idemo u pravom smeru«, izjavila je povodom završetka regionalnog takmičenja Rosana Turk, regionalna brand menadžerka Droga Kolinske.

Povezana vest:  Savršeno glatka i nežna koža ruku uz Nivea kreme

Cockta je na regionalnom takmičenju tražila mlade za ulogu u novoj Cockta TV reklami i web serijalu Nevergreen. Od svih prijavljenih je žiri, u sastavu scenariste i kritičara Aleksandra Radivojevića, glumca Sergeja Trifunovića i mlade zvezde u usponu Elle Dvornik, izabrao 24 finalista – 12 na audiciji u Beogradu i 12 na audiciji u Zagrebu, a uz njih se u finale uvrstilo i 12 mladih ljudi koji su svojim video radovima objavljenim na Cocktinoj web stranici osvojili najviše glasova posetilaca.

Od tih 36 finalista žiri je izabrao 6 najboljih. Nove besmrtne zvezde Cocktine kampanje su –  Dimitar Cvetovski (Kafka), Nena Ivanović (Alica), Nenad Nikšić (Alonzo), Nikola Nedić (Royal), Ivan Pašalić (Gringo) i Nina Pantić (Merlinka).

Povezana vest:  Dijabetes Forum 2013: Učinimo korak napred i zaštitimo budućnost

»Mladi ljudi iz cele regije su bili odlični, zaista su pokazali i dokazali koliko talenta imamo u našoj regiji. Izbor finalista je bio izuzetno težak, a ključni kriterijumi za izbor su bili: glumačke sposobnosti, interpretacija pojedinačnih uloga i fizička sličnost sa zamišljenim likovima. Kandidati su me potpuno oduševili. Odlično su se pripremili i samouvereno odigrali svoje uloge«, izjavio je posle zagrebačke audicije Sergej Trifunović.

Ali međunarodni Cocktin konkurs ni izdaleka nije jedina novost u kampanji koja će zaludeti Srbiju, Sloveniju, Hrvatsku, Makedoniju, Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru. Cocktini obožavaoci će uživati u letnim promocijama, ukusima i osveženom izgledu Cockte koja će osvojiti mlado i staro. Kultni brend se vraća u novom odelu.

{vsig}COCKTA_AUDICIJA{/vsig}