facebook_logo-2

Sve više se preko Fejsbuka čitaju sajtovi s vestima

 

Društvena mreža Fejsbuk se sve više koristi za pristup internet sajtovima s vestima, mada je pretraživač Gugl i dalje na prvom mestu, navodi se u danas objavljenoj studiji u SAD. U studiji koju je sproveo Institut Pju (Pew), posmatrano je tokom prvih devet meseci kako korisnici dolaze do vesti preko interneta.

Posmatrano je 25 popularnih internet sajtova sa sadržajem vesti u SAD, i ustanovljeno da je 40 odsto poseta tim sajtovima išlo preko drugih vebsajtova.

Povezana vest:  NOVI KONCEPT RADNJE KONCEPT 45.0

Vodeći preko kojih se dolazilo su Gugl serč (Google Searć) i Gugl Njus (Google News), ali i društvene mrežze, posbeno Fejsbuk, brzo su postali važan izvor, navodi se u studiji. Tako je Fejsbuk postao drugi ili treći izvor u pet od 25 posmatranih sajtova.

-Ako je pretraga za sadržajem vesti najvažniji napredak protekle decenije, podela vesti mogla bi da bude jedna od najvažnijih napredaka u narednoj deceniji – navodi se u studiji.

Povezana vest:  DOBROČINSTVO U SRBIJI U VELIKOM USPONU

Mreža kratkih poruka Tviter je međutim jedva prisutna kao izvor pristupa vestima preko interneta. Samo jedan sajt od 25, Los anđeles tajms (Los Angeles Times), dobio je više od jedan odsto svojih čitalaca preko Tvitera.

Studija takođe pokazuje da najveći deo ljudi koji koriste internet posećuju sajtove sa vestima povremeno, možda jednom ili dva puta mesečno, i ostanu samo nekoliko minuta, dok samo njih sedam odsto je među onima koji to čini redovnije, više od 10 puta mesečno, i da provode više od jedan sat čitajući ih.

Povezana vest:  Esencija stila na Perwoll Fashion Week Digitalu