audi A6A6 postavlja još više standarde na polju inovacija

 

Limuzina više srednje klase je doživela još jedan redizajn i biće na tržištu početkom 2011. Godine. Lagana karoserija, sportska šasija i širok dijapazon multimedijalnih i sistema za asistenciju čine novi A6 tehnološkim vrhuncem u svim aspektima.

Veći deo karoserije novog A6 je izrađen od aluminijuma i drugih, veoma modernih legura čelika, što vozilo čini izuzetno laganim, čvrstim i sigurnim. Moderni materijali i najnovija dostignuća na polju akustike obezbeđuju vrlo nizak nivo buke unutar kabine, dok posebna rešenja i veoma precizno podešene komponente ogibljenja rezultuju minimalnim vibracijama.

Novi A6 je dugačak 4,92m, 1,87m širok i samo 1,46m visok. Sasvi je jasno da je i ova generacija modela A6 sportski nadarena te da u kombinaciji sa širokim bokovima i dugačkim poklopcem motora nudi dinamičan i nadasve atletski izgled. Svemu tome pomažu i nazaobilazna prednja dnevna LED svetla.

Povezana vest:  VOZAČI U NEMAČKOJ NAJZADOVOLJNIJI FIAT-om 500

audi A6_1Svaki detalj novog enterijera je potvrda koliko Audi pažnje posvećuje projektovanju enterijera i, uopšte, dizajnu vozila. Svi materijali su brižljivo birani i obrađivani. Unutrašnje osvetljenje je još jedan aspekt o kome je voženo mnogo računa, tako da su sve tačke vozila dobro osvetljene.

Poslednje generacije visoko efikasnih sistema se nalaze u Audiju A6: klima uređaj, MMI operativni sistem. Opciono je moguće poručiti i HUD (sistem za prikaz podataka na vetrobranu), MMI Touch, MMI Navigation plus, itd. MMI sistem pomoću GSM 3G kartice nudi putnicima WiFi konekciju putem koje mogu koristiti internet, a opciono je moguće poručiti vrhunski Bang & Olufsen audio sistem.

Povezana vest:  Fantastična ponuda iz Opela – specijalno za beogradski salon automobila!

MMI naviagation plus sistem sarađuje sa opcionim sistemima za asistenciju u vožnji i sigurnosnim sistemima u vozilu. Navigacione mape daju informacije sistemu za osvtljenje druma, a adaptivni sistem rada automatskog menjača u saradnji sa aktivnim tempomatom pomoću tih informacija maksimalno efikasno koristi pogonski agregat. Za pomoć vozaču, između ostalog, tu su i active lane assist koji održaa vozilo unutar kolovozne trake, a park assist nudi automatsko paralelno parkiranje vozila.

Pet snažnih agregata se nalazi u inicijalnoj ponudi: tri TDI i dva benzinska.

2.8 V6 FSI proizvodi 204KS i 280Nm i omogućava ubrzanje do 100km/č za 7,7 sekundi. Prosečna potrošnja po EU ciklusu je 7,4l/100km. Snažniji benzinac je 3.0 V6 TFSI koji razvija 300KS i 440Nm što obezbeđuje da A6 ubrza od 100km/č za samo 5,5 sekundi uz potrošnju od 8,2l/100km.

Povezana vest:  Opel servisna akcija – preko myopel.rs portala do uštede od 2000 dinara

Dizel ponuda se sastoji od 2.0 TDI sa 177KS/380Nm i dve varijante 3.0 V6 TDI – 204KS/400Nm i 245KS/500Nm. Prosečna potrošnja se kreće od 4,9l (za 2.0 TDI) pa do 6,0l na 100km za najsnažniji 3.0 TDI.

Hibridni A6 će biti ponuđen nešto kasnije tokom 2011. i ovaj model će ponuditi snagu V6 agregata uz ekonomičnost četvorocilindričnog motora.

U ponudi se pored manuelnog menjača nalazi i multitronic, kao i S tronic menjači. U zavisnosti od pogonskog agregata snaga se na podlogu šalje na prednju ili na obe osovine (quattro). Za najsnažnije motore u ponudi će se nalaziti i opcioni sportski diferencijal.

Novi A6 se isporučuje sa felnama u rasponu od 16 do 20”.