NIJE SVEJEDNO KAD BEBE DOLAZE

Potpisivanje ugovora za donaciju i početak kampanje „NIJE SVEJEDNO KAD BEBE DOLAZE“

Kompanija „Nectar“ i Ginekološko-akušerska klinika „Narodni front“ potpisali su Ugovor o donaciji i ozvaničili početak kampanje pod nazivom „Nije svejedno kad bebe dolaze“. Kampanju je podržalo Ministarstvo zdravlja Republike Srbije, a donacijom u visini od 26 miliona dinara realizovaće se rekonstrukcija i adaptacija dela drugog sprata GAK Narodni Front, radi proširenja prostora za delatnost bio-medicinski potomognute oplodnje Odeljenja za arteficijalne tehnologije (Odeljenja za vantelesnu oplodnju).
Ministarstvo zdravlja Republike Srbije je izdvojilo značajna sredstva za opremu koja je neophodna za rad ovog odeljenja i koja je je već nabavljena. Kompanija „Nectar“ kao društveno odgovorna kompanija, svojom donacijom pomaže u rekonstrukciji i adaptaciji prostora čime na neposredan način doprinosi kvalitetu pružanja zdravstvene nege.

Potpisivanju ugovora o donaciji i rekonstrukciji prisustvovao je i državni sekretar u Ministarstvu zdravlja prof. dr Berislav Vekić, koji je poručio da će Ministarstvo zdravlja podržati ovu kampanju, kao i sve druge dobre akcije koje doprinose unapređenju zdravlja stanovništva. Podsećajući da je ministarstvo do sada izdvojilo 16 miliona dinara za nabavku opreme za GAK „Narodni front“, prof. dr Vekić je rekao da se mora raditi na rešavanju problema bele kuge, koji je izražen u našoj zemlji.

Povezana vest:  XYZ modna revija u društvu Kevina Kostnera na Diners exclusive gala zabavi u Sloveniji

„Ulaganjem u rekonstrukciju i adaptaciju odeljenja, bitno će se poboljšati uslovi za tretman pacijenata i biće u skladu sa Evropskim standardima, što će reći da je jedna klinika u Srbiji stala rame uz rame sa klinikama u razvijenoj Evropi ne samo po rezultatima koje već ostvarujemo, već i po uslovima za pacijente i rad lekara i čitavog tima.“, istakla je prof. dr Rakić i podsetila da je Ginekološko-akušerska klinika „Narodni front“ prva u Srbiji, ali i na prostorima bivše Jugoslavije u kojoj je davne 1986. godine obavljena vantelesna oplodnja, kao i prva klinika u regionu gde je 27. juna 1987. godine rođena prva „beba iz epruvete“.

Načelnica Odeljenja za vantelesnu oplodnju prof. dr Eliana Garalejić istakla je da se na pomenutom odeljenju sprovodi postupak vantelesne oplodnje za više od 260 parova godišnje. „S ponosom ističemo da je procenat uspešnosti, odnosno ostvarenih kliničkih trudnoća oko 50 odsto. Ono što nam je najvažnije ovom donacijom omogućiće se krioprezervacija odnosno zamrzavanje embriona u oko 30 odsto slučajeva, što znači da pacijentkinja ne mora ponovo prolaziti kroz ceo proces. To je velika prednost za njeno zdravlje i velika ekonomska ušteda za državu, jer se ciklusi ne moraju ponavljati u celosti.“ – završila je prof. dr Garalejić.

Povezana vest:  SPECIJALNA TEHNOLOGIJA ZA REGENERACIJU KOSE, NIVEA Repair & Targeted Care

„Nectar je najveći prerađivač voća i povrća i proizvođač voćnih sokova u Jugostočnoj Evropi, a kao porodična kompanija posedujemo proizvode koji su na tržištu prepoznati po svom kvalitetu i originalnoj komunikaciji. „Nectar family“ brend, nastao je upravo kao najbolje rešenje za porodicu. Mi zaista verujemo da je porodica najvažnija stvar u životu. Kampanja pod nazivom ‘Nije svejedno kad bebe dolaze’, nosi slogan „Nectar family“ brenda i govori o tome da nije svejedno kada dolazi novi život, a posebno nije svejedno porodicama koje moraju da se podvrgnu procesu vantelesne oplodnje. Zato kroz svoje aktivnosti želimo da istinski pružimo podršku u stvaranju i čuvanju porodice i njenih vrednosti. Drago nam je što će ova saradnja dati pozitivnu reakciju u javnosti zbog humanog gesta i cilja koji je sve više prepoznat kao prioritet jednog zdravog društva u razvoju. Verujemo da ćemo zajedničkim radom na ovom projektu ostvariti brojne prednosti, a najveći poklon biće više stotina mališana koji će ugledati svetlost dana upravo iz ove klinike. Poznato je da Srbija ima pad nataliteta, i da smo ‘stara’ nacija, tako da smatramo da kampanje poput ovih mogu da motivišu i pokrenu svest o važnosti porodice i povećanja nataliteta u Srbiji. Ova kampanja je početak jednog velikog društveno odgovornog projekta, koji svakako ima potencijal da se proširi i na druge institucije, i mi pozivamo kompletnu javnost da se uključe u ovaj projekat a kao porodična kompanija ćemo dugoročno raditi na projektima koji podstiču proširenje porodice “ – izjavio je generalni direktor kompanije Nectar, gospodin Čedo Praška.

Povezana vest:  LISCA blistala među nosiocima trendova u Parizu (FOTO)